JimSoul

Thnx! De positieve ervaring is geheel wederzijds. :+1:

1 like

Enkele advertenties van Panerai overgenomen van @JimSoul, erg fijne ervaring en een absolute aanrader!

1 like

Hier ook een zeer aangename ervaring met @JimSoul.
Zeer aangename vlotte communicatie, alsook snelle degelijke verzending.

Thanks Jim!

1 like

Ook hier positieve ervaringen met @JimSoul De vintage advertenties waren uitstekend verpakt. Tot de volgende keer.

1 like

Prettig contact gehad met @JimSoul! Directe betaling en netjes een berichtje bij ontvangst. Aanrader :+1: !

1 like

Prettige deal gemaakt met Jim voor overname van een Nomos bandje. Vlotte en prettige communicatie.

:+1:

1 like

Top ervaring, vintage tissot overgenomen.

Vlotte communicatie, verzending & onderhandeling. Het horloge was zoals beschreven.

Thanks again, ik kan handelen met Jim enkel aanraden.

1 like

Mooe Mondia overgenomen. Vlotte communicatie en, het belangrijkst, horloge is precies als beschreven. Erg blij mee! Dikke +1 voor @JimSoul

1 like

Afgelopen week prettig zaken gedaan met @JimSoul. Geen langdurige “heen en weer” communicatie over prijs. Kort en zakelijk. en snelle levering. Top

1 like

Hmm…beter plaats je de review in het topic dat reeds bestaat mbt JimSoul…in het Ervaringen met (ver)kopers deel wel te verstaan.

:wink::ok_hand:

2 likes

Zoals deze :wink:

@Jur werk aan de winkel :rofl:

1 like

:+1:

Ps is het volle maan ofzo? Weird shit vandaag op HF. :thinking::laughing:

1 like

Onlangs een vintage Tissot van @JimSoul overgenomen. Was een heel prettige transactie: snel, duidelijk en een heel prettige communicatie! Kortom een aanrader om wat van te kopen! :+1:

1 like

Onlangs kocht ik een bandje van @JimSoul. Dat was -zoals verwacht- over de gehele linie een zeer prettige ervaring. Aarzel dus niet: dit is een betrouwbaar lid van HF!

1 like

@JimSoul heeft recent een doos overgenomen. Directe communicatie, dito betaling en een berichtje bij ontvangst. Topper!

1 like

Bandje gekocht van JimSoul, goed afgehandeld en snel ontvangen. Prettig contact

1 like

'tis al lang geleden, maar geen toegang tot dit deel.
Van Jimsoul heb ik een bandje overgenomen.
Snelle communicatie en verzending!
Alsnog een dikke :+1:!

1 like

@JimSoul heeft afgelopen week een bandje van mij overgenomen. Vriendelijke communicatie en snelle betaling. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Vlotte aankoop, supersnelle levering van een Tissot PR516 GL met prima communicatie @JimSoul
Dankjewel :top:

1 like

Vlotte deal en verzending van een vintage Tissot. Staat extreem netjes, zoals ook vermeld in de advertentie. Al met al een goede ervaring!