JJ Boske aanschouwt persoonlijke collectie van Jasper (Amsterdam Vintage Watches)

Aflevering twee van de horloge serie van Boske’s youtube kanaal.

6 likes

Al een paar keer langs zien komen vandaag op dit forum. Ik ga de serie wel volgen, al vind ik JayJay maar een aap.

7 likes

Ik vond het al opvallend dat ik 'm niet kon vinden. :grin: Had namelijk wel verwacht dat al topic erover zou bestaan. Waarschijnlijk heb ik dan niet goed gekeken.

2 likes

Mijn beste,

Patek Philippe “Prototype van een kermis horloge”.:joy::joy::joy:
Heerlijke horloge-video om te aanschouwen!!
Dank voor het delen!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

:scream::scream::scream: on many levels :scream::scream::scream:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Beetje mijn naam jatten voor de vlog. :yum:

Bijzonder dat de rolex op 10:50 niet vooruit, maar achteruit loopt. :joy:

Voor de rest leuke vlog. Wanneer het horloge in beeld komt dan vind ik de camera beelden toch een beetje karig. Kan wat scherper en iets uitgebreider/langer.

1 like

Ja, dat valt me ook op, voor een filmpje over horloges komen die toch bizar slecht in beeld.

Hoe kan het überhaupt dat een horloge zo achteruit loopt? Lijkt me niet de bedoeling? Of zou dit in de montage van het filmpje zitten? Als in, het plateau draaide de verkeerde kant uit en in plaats van opnieuw te schieten is het stuk achteruit ingemonteerd?

@AmsterdamVintageWatches wellicht dat jij hier iets van kan zeggen?

1 like

die Jasper @AmsterdamVintageWatches valt volgens mij in het echt best wel mee…
toch eens naar binnen lopen daar.

1 like

Haha ze hebben het gewoon in de edit gereversed :slight_smile:

In het echt nog vervelender! Maar zal je wel meemaken als je langs komt :smiling_imp:

4 likes