JJ Boske langs CVSTOS in Geneve

Vind het zelf geen mooie horloges. Wel leuke video.

5 likes

Leuk, ik houd hier wel van!

1 like

Filmpje is leuk!

Kende het merk niet echt. Lijkt een beetje geĂŻnspireerd door Richard Mille, maar ziet er wel leuk uit :slight_smile:

2 likes

Jaa zeker! Ben het helemaal met je eens. Al moet ik zeggen dat ik die RM’s net iets minder grof vind. Maar misschien komt Cvstos daar nog over een par jaar.

1 like

Wat een wansmaak is dit zeg.

Niet mijn smaak (ben ook geen doelgroep), maar wel gaaf te zien dat ze zelf hun kasten maken en alles met de hand, inclusief uurwerk, in elkaar zetten. Mooie productielocatie ook :+1:

Klopt, dit was ook wat mijn interesse wekte voor deze video. Zeker ook niet mijn smaak.
Valt mij op dat de meeste HF-leden toch grote voorkeur hebben voor standaard/tijdloze horloges.

Heb je toch niks aan, een tijdloos horloge?

2 likes

Ik vind het niks. Een hoog “snelle jongens” gehalte. Ken het merk verder niet en zal mij er ook niet in gaan verdiepen!

Haha gek doen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat mij irriteert is die blik in de camera, bij een hoge prijs of een ander bijzonder ding wat er verteld of laten zien word.

Tja dat schijnt er tegenwoordig bij te horen. Kijk mij nou, ik heb een ding van vele euro’s in mijn hand (jullie moeten nu heel jaloers zijn🤷🏽‍♂️).

1 like