JLC codes

Weet iemand waar je aan de hand van de code leeftijd en misschien nog wel iets meer te weten kan komen?
Mijn dank is groot

Hendrik

Van wat ik er van kan vinden heeft JLC geen systeem in nummering, alleen het uurwerkmodel kan je dan een idee geven van de leeftijd. Als je het echt wilt weten dan kun je de archivaris van JLC aan het werk zetten maar dit kost je wel het nodige; http://services.jaeger-lecoultre.com/CH/en/luxury-watches/extracts-from-archives.html

Bij Longines doen ze dit overigens voor niks…

Mijn dank G,

Klo^&%$#@ Zwitsers :slight_smile:

Hendrik

Hahaha :slight_smile:

Ik heb hun “klantenservice” maar een mailtje gezonden.
Ben heel benieuwd :slight_smile:

Hendrik

Keurig net antwoord ontvangen :slight_smile:

hank you for your interest in Jaeger-LeCoultre, and especially in the Master Compressor Geographic.

This incredible sportswear automatic timepiece in pink gold 18 carats has been launched in 2003.
It has 2 different time-zones and also displays the date. The 24 time-zones passing through a rotating aperture can be easily selected using the crown: the time in the city is then displayed automatically. The second time-zone selection crown is also protected against accidental handling.

The case diameter is 41,5mm and measures 13.9mm of width.
The compression key system has been patented by Jaeger-LeCoultre.
Leather straps are equipped with double saddle-stitching to strengthen the watch maintaining.

We unfortunately do not have direct availability for this timepiece. If you wish to order it, it would be my pleasure to ask our Manufacture on your behalf to know how long it might take.

Should you have any questions or require any additional information please call us at +31 20 710 59 85 from Monday to Friday 9.00am to 7.00pm, we would be happy to advised you about this beautiful timepiece.

Sincerely,

Laura LAUSTRIAT
Jaeger-LeCoultre Client Relations Department
client.relations.europe@jaeger-lecoultre.com

Hendrik

p.s. de schurk op Marktplaats doet voorkomen of het een 2014 horloge is!
Ding is 10 jaar oud, en zelfs de band is niet origineel.

hendrik Schreef:

p.s. de schurk op Marktplaats doet voorkomen of
het een 2014 horloge is!
Ding is 10 jaar oud, en zelfs de band is niet
origineel.

kan toch ook ?
geintroduceert in 2003 maar wordt nog steeds gemaakt
dus hij kan toch best uit 2014 zijn ?

hendrik Schreef:

p.s. de schurk op Marktplaats doet voorkomen of
het een 2014 horloge is!
Ding is 10 jaar oud, en zelfs de band is niet
origineel.

Hij was launched in 2003, maar kan (ken t model niet) best zijn dat t model (al dan niet met facelift) toch nog steeds verkocht wordt?

Whoops, was begonnen met schrijven en uren later pas af kunnen afmaken, maar dacht dus hetzelfde als renejk.

De beste man heeft al toegegeven dat het horloge in 2014 tweede hands is gekocht. De originele band was al versleten, horloge is gepolijst maar hij wist echt niet hoe oud het horloge toen was…
Gelukkig staan er nummers in de kast.

Hendrik

p.s. vind het wel een gaaf model

hendrik Schreef:

p.s. vind het wel een gaaf model

hij is inderdaad wel aardig :wink:

En op de originele band nog wel! :slight_smile:

hendrik