JLC dresswatch uit 1960 18K. In topstaat, let op de wijzerplaat. De digits zijn ingeslepen, zo’n subtiel detail. In 1999 aangeschaft via Scorpione!
Ik vind dit een prachtig, eenvoudig horloge! Mooie bijpassende band ook (origineel ?)
Thanks! Band is niet origineel jaeger. Maar wel origineel struisvogel hetgeen prachtig staat bij 18K.
Mooi hoor(tu) Veel oude Russen hebben ook van die ingeslepen indices.
Ik moet er toch eens een paar scoren.
Dat is een heel mooi klokje uit de duurdere prijsklasse mag ik wel zeggen. (tu)
Zoiets kom je niet snel tegen.
Heerlijke voorraad heeft Scorpione John he?
proficiat met je aanwinst.
hans
Datum aankoop: 1999!!!
Wat bedoel je met 1999!?
Staat dat als officiele aankoopdatum op de papieren?
Het is met recht, wat je noemt een prachtige dresswatch. Veel plezier ermee de volgende 50jaar. (tu)
Deze JLC is van 1960, productiedatum. Ik heb hem gekocht in 1999! toen nog voor een bedrag in guldens… is nu meer dan dat bedrag in euro’s waard. heb hem laatst aan Steltman in Den Haag laten zien, de JLC deskundige daar zei: NOOOOIT meer wegdoen, zoo mOOOOI.
Da’s dus echt een GOUDEN vondst! TOP
Door zijn eenvoud zo prachtig, klasse verloochent zich niet, inderdaad nooooooit meer weg doen.
Ik word er wel een beetje hebberig van overigens
mvg
Lex
ha Lex,
Kan me voorstellen dat van die hebberigheid, die voelde ik ook toen ik dit horloge zag liggen op een beurs! De grap is natuurlijk dat aan dit soort klokjes denk ik steeds moeilijker is te komen tenzij je de …lap trekt…
wauw ! super mooi horloge dit, subliem !
Muchas Gracias!!!
Jaegersk Schreef:
Deze JLC is van 1960, productiedatum. Ik heb hem
gekocht in 1999! toen nog voor een bedrag in
guldens… is nu meer dan dat bedrag in euro’s
waard. heb hem laatst aan Steltman in Den Haag
laten zien, de JLC deskundige daar zei: NOOOOIT
meer wegdoen, zoo mOOOOI.
dikke idioot die ik ben, ik had er zo een in staal. Verkocht,…voor 600 euro. Ik wilde er snel vanaf om een IWC te kopen. Dat is dan weer wel gelukt
Goed verhaal. Wel jammer dat je hem verkocht hebt…kom er nu maar eens om… in staal lijkt me ook heel mooi…
Heb je een foto van je IWC… daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Wow… prachtig (tu)
Bedankt voor het delen.
Gr. Roel
De kans is groot dat Joost deze niet meer in zijn bezit heeft. Zijn aan- en verkoopgedrag is, laten we zeggen, nogal actief:D
Gaaf! Deze had ik nog niet gezien!
Typisch gevalletje: “Eenvoud is niet het kenmerk van de beginner. Het is de duur bevochten stempel van de meester.”
Geniaal! Ik ken redelijk wat ‘one liners’ maar deze is toff.