JLC erfstuk/verjaardagscadeau

Proficiat met je aanwinst/erfenis/cadeau!

Mocht je 'm nu nog op een lekker leren bandje dragen komt ie nog talloze keren meer tot z’n recht volgens mij.

Gefeliciteerd. Niet iedereen heeft een erfstuk horloge en zeker bijzonder is het feit dat het een smaakvolle en draagbare JLC is.

Ik zou die Perlon op iets anders dragen dan een erfstuk, omdat perlon nasty in kan slijten op het achterdeksel. Mijn voorstel zou zijn om een paar leren bandjes te scoren, en als het echt een NATO achtig ding moet zijn dan een leren NATO.

Erfstukken wil je niet op banden dragen die de kast beschadigen.

1 like

Prachtig horloge van een prachtig huis

Mooi, mooi, mooi :star_struck::confetti_ball::gift:
Groeten Iwan :motorcycle:

Waanzinnig horloge met een nog mooier verhaal! Koesteren! :star_struck::+1:

opletten met die perlon straps die beschadigen de caseback als een malle :see_no_evil:

Mooi kado en leuk verhaal erbij. :wink:

Prachtig, zoals eerder gezegd: oppassen met perlon voor het achterdeksel. Je hebt ze ook in 2-piece van Eulit. In de winter lekker op leer dragen :ok_hand:

Mooi verhaal en een pracht horloge. Verdient naar mijn bescheiden mening meer dan een perlonnetje…

Tja, wat zal ik hierop eens zeggen.
Ik zal het heel kort houden.
Op dit soort JLC horloges een perlon bandje monteren en dragen, is hetzelfde als onder de douche staan in jouw onderbroek.
dixi

3 likes

JLC-opperbaas Vinwat heeft gesproken!

1 like

Mooi verhaal! En een bijpassend mooi horloge. Geniet ervan!

Aan iedereen die zich zorgen maakte: ik heb aan de achterkant een stukje plakband geplakt. Ik vind het horloge er juist lekker sportief uit zien op een Perlon!

Eerdaags bestel ik een mooi leren bandje op maat.

Een mooie aanvulling:

3 likes

Mooi verhaal en tijdloos horloge. Inderdaad één om te houden en door te geven.

1 like