JLC Grande Reverso Day & Night

Te koop mijn sjieke, tijdloze en technisch briljante JLC Reverso, allebei de kanten even mooi. Geserviced eind 2024, met drie banden waaronder een ongedragen JLC kroko.

Merk en model: Jaeger-LeCoultre Reverso Duo (referentie Q3748421, 273.8.85) Filmpje!

Diameter: 48,43 x 29,9 mm. Lijkt misschien op papier wat aan de grote kant, maar valt mooi op mijn 17,5 pols

Leeftijd: weet ik niet, deze referentie is volgens wiki.grail-watch gemaakt tussen 2012 en 2016

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2025

Factuur en/of certificaat: niet de originele aankoopfactuur, wel factuur van de recente service.

Originele doos en/of eventuele accessoires: Het horloge wordt geleverd in de originele doos, inclusief het boekje en de instructies. Originele factuur niet aanwezig, wel factuur van volledige service van november 2024. Bij het horloge komen drie banden:

• Een mooie bruine struisvogellederen band met JLC gesp (zit er nu op, hele mooie band, niet origineel JLC)
  • Een ongedragen JLC band (bruin, genuine Alligator) met JLC vlindersluiting
  • Een zwarte leren JLC band (kroko, enige draagsporen aan de binnenkant, buitenkant in mooie staat)

Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen is mogelijk in Den Bosch of regio Wageningen. Verzending is ook mogelijk, maar op risico van koper. Ik verzend verzekerd na ontvangst betaling. Afspraken alleen met TL2 of hoger (na eerdere wat teleurstellende ervaringen met beginnende gelukszoekers).

Conditie (krassen, werking etc): hij ziet er gewoon heel mooi uit. De case back heeft wat swirls. het uurwerk heeft in november 2024 een volledige service gehad, de bon daarvan is aanwezig.

Soort uurwerk en kaliber: 986, handwinder, met gangreserve van 48 uur.

Vraagprijs: 8.500 euro, is ook ruilwaarde. Ruil kan bijvoorbeeld ook tegen JLC MUT moon, maar ik laat me graag verrassen (cash up/down mogelijk), maar ben wel kieskeurig… Mijn vraagprijs is niet hoger dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.

Geniet van de recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes

Up!

Daar is ie weer!

1 like