Jlc & iwc

eindelijk eens wat mooiere foto’s van mn JLC en IWC:








Zeker mooie plaatjes…(tu)(tu)(tu)

Die IWC vind ik - ook vanwege het daarop voorkomende automerk - minder, maar de JLC is werkelijk prachtig!

De binnezijde van de band van de IWC lijkt op deze foto slecht afgewerkt, niet wat ik gewend ben van IWC, komt dit door de sterke close-up?

Verder mooie foto’s, van bijzondere horloge’s.

Ruud

@ Roemer : Porsche design in dit geval niet het automerk, maar de design studio, iets waarvan ik vind dat het juist meerwaarde geeft ( niet financieel ) maar qua ontwerp aan deze IWC.

@ Ruud: de achterzijde van de band is toch wel IWC perfect afgewerkt, alleen heb ik er een of ander water filter overheen gegooid.

Aha, vandaar :smiley:

Ruud

super foto’s en mooie klokjes …de jaeger is echt een toppertje (tu)

Allebei heel mooi, Master-Fan. Men neigt er snel naar ze te vergelijken en 1 te kiezen, maar ze zijn allebei op hun eigen manier erg mooi. Gefeliciteerd!

Die JLC vind ik erg mooi , wat is de afmeting zonder kroon ?
En ik ben eigenlijk benieuwd hoe van deze het uurwerk er uit ziet…foto please.

2006 Schreef:

Die JLC vind ik erg mooi , wat is de afmeting
zonder kroon ?
En ik ben eigenlijk benieuwd hoe van deze het
uurwerk er uit ziet…foto
please.

Groet Peter

Weet je de afmeting niet Masterfan of is het een geheim ???

2006 Schreef:

2006 Schreef:


Die JLC vind ik erg mooi , wat is de
afmeting
zonder kroon ?
En ik ben eigenlijk benieuwd hoe van deze
het
uurwerk er uit
ziet…foto
please.

Groet Peter

Weet je de afmeting niet Masterfan of is het een
geheim ???

Groet Peter

Nee hoor ( waarom zou ik ? ), maar ik was op mijn werk en kon hem dus niet op meten, de doorsnede is 35 mm excl. de kroon, incl. de kroon is hj 37 mm.

het uurwerk :

Ahaa… ik moet zeggen ik droeg altijd rond de 40 mm, maar die kleine vintage maten is gewoon een kwestie van wennen.Maar kleiner dan 35 mm ga ik niet (zonder kroon ). Mooi uurwerk trouwens.