Sorry maar dit is imho een van de meest saaie JLC’s die ik ooit gezien heb. Mogelijk dat in real life de kwaliteit er van af spat maar zo van de plaatjes…boooooooring.
Andere prijsklasse…
Wilde net deze posten indd, maar je was me zelf al voor:

Zag m op chrono voor ongeveer zelfde prijs als die in je openingspost
Waarom niet out of the box
Prachtige originele dresser
Weet ik. Wil toch wat kwijt, dus overkomelijk.
Gaaf, maar toch…Mijn vrouw vind het daarnaast helemaal niks.
Welke gaat vertrekken dan?
Ik zit nog te twijfelen. Misschien wordt het wel grote opruiming.
Rolex SD4K
Zenith Primo(?)
Misschien toch ook Speedy(?)
Afhankelijk wat er komen gaat ook.
Haha, kan nog alle kanten op dus!
Ik vind persoonlijke zulke dressers echt supermooi maar ik draag juist zoiets niet. DJ is ‘net’ genoeg. Die Moonphase vind ik van de modellen hierboven wel het mooiste.
Is die tripple date moonphase van JLC met die meteoriet dial niets voor je? Die is echt speciaal!
Heb ik gezien ja. Heel bijzonder, maar een beetje ‘too much’ zullen we maar zeggen.
Ik heb hem omgehad. Erg mooi. Alleen de datum zit te ver naar binnen. De chronograaf uit deze serie is perfect.
De Chrono variant uit die serie doet mij meer
Ik vind het een erg mooi horloge en heb deze ook overwogen.
De enige kritiek die ik kreeg, en waar ik het een klein beetje mee eens kon zijn, is de datum die over de lijn valt.
maar dat is een kleinigheidje.
Maar wel weer een beetje druk.
Ik geloof dat ik de memovox op foto’s nog het allermooiste vind. iets minder dressy dan de moonphase. Eigenlijk bij bijna alles draagbaar.
Ziet er fors uit zo. Foto’s als deze vertekenen nogal. De eenvoud heeft zeker wat.
Wat me vooral stoort is hoe groot dat ding is… vloekt met de vintage uitstraling vind ik. 36mm zou ie veel beter kunnen hebben, maar dan moet de kast ook wat dunner.
Ik vind die eerste prachtig! Ja, dat datumvenster hadden ze weg kunnen maten maar die verschillende texturen op de dial zijn geniaal: in het midden die fijnkorrelige structuur, daaromheen die zilverkleurige circular graining. Top!
Sowieso mogen er van mij meer sector dials op de markt worden gebracht!
Kijk, hier krijg ik jeuk van, dit is 'm, veel plezier ermee👍
Ik vind de wijzerplaat op foto’s niet JLC waardig overkomen. Toch wel een afknapper. Hopelijk is de achterkant mooier.