JLC jeuk

Deze kriebelt. Ik vind het een mooie mix tussen sportief en netjes. 39mm. Blauw spreekt me ook aan. Ik denk dat ik irl ga kijken. Ben benieuwd wat jullie vinden.

8 likes

Dit zou het eerste horloge in jouw collectie zijn wat me niets doet. Teveel ronde vormen, te oubollig.

Nee, ik zou verder kijken. :wink:

1 like

Blauwe wijzers op witte plaat is vaak eerg mooi. Ook nu weer.
Leuk klokje. Jammer van het datumvenstertje. De rand hadden ze gelijk met de binnenste cirkel kunnen leggen, en dat hebben ze niet gedaan.
Anders dan dat mooie dresser.

1 like

Ik kan je keuzes meestal heel goed begrijpen en waarderen, maar deze doet mij ook niets…vind m te saai

2 likes

Goeie maat, mooie kroon en mooie blauwe wijzers. De bezel oogt iets te dik/breed en de wijzerplaat daardoor wat te klein. Verder wel een mooi ingetogen horloge. Heb je meer plaatjes van dit horloge, ook van de zijkant bijvoorbeeld?

1 like

Ik weet niet of ik dit publiekelijk moet zeggen, Tom…

Ik wil je wel helpen krabben. Lekker lekker, ik voel je jeuk helemaal. :grinning:

1 like

Ik ben ook niet gecharmeerd van dit horloge. Maar zoals zo vaak: wie weet vind ik hem om de pols wel fantastisch. Ik ben benieuwd te horen hoe jij hem vindt.

Edit: dit is geen reactie op Erik. Da’s een vergissing.

1 like

Oké dan doe ik het zelf wel joh :wink:

Toch een no-go voor mij. Wijzerplaat oogt goedkoop.

4 likes

Ja, daar ben ik het toch wel een beetje mee eens als ik dit zo zie @Hamari

1 like

Als je goed naar de positie van het datumvenster kijkt wil je deze sowieso niet meer. Uurwerk is te klein voor de kast, datum zit te ver naar de binnenkant.

En dan te bedenken dat die datum heel storend is. Grappig dat ze de cijfers van de datum blauw maken maar nu is dat weer niet mooi met de zwarte cijfers van de indexen.

Er is leukers te krijgen voor dit geld.

1 like

Ja joh…rustig…:ik ben ook nog gewoon aan het werk hè…

1 like

Datum is wel een puntje ja. kijken of ik hem vanmiddag kan zien. Zal mijn ervaring delen dan. En er komen vast nog wat alternatieven op de tafel terecht…

1 like

Tom doe dan dit!!

6 likes

Er komen ook nieuwe 39mm vergelijkbare klokken van Zenith. Veel mooier!!!

1 like

Het lijkt wel een horloge van de Hema…

1 like

Dit vind ik ook mooi.

5 likes

VEEEEEUUUUUL mooier!!!

1 like

Precies Tom
Ook mijn nr. 1 op de Wishlist
Waarschijnlijk wel met de zilveren dial

1 like

Lastig kiezen tussen de zwarte en de ‘zilveren’. Beide erg mooi.

En dan is er nog deze…

4 likes