De gaat er nog een keer komen. Ben er al meer dan een jaar verliefd op.
Waarom? Omdat ik er niets aan kan vinden wat ik niet mooi vind. Deze is wat slanker en iets groter dan zijn voorganger. Met wat meer gangreseve.
Die trek ik niet. De plaat is net een clowntje.
Vind hem wel mooi . Al zijn er in mijn ogen wel mooiere jlc te koop .
Liefde maakt…?
Ik ben altijd diep onder de indruk van het merk JLC geweest en de laatste horloges die ze hebben uitgebracht zijn misschien niet revolutionair maar wel heeeeeeeeel erg mooi
Roept u maar? Vierkant vind ik dan weer helemaal niets.
Niet mijn kopje thee. Net alsof hij een aantal tikken op neus en ogen heeft gehad. Dat vind ik de MUT Moon toch echt zoveel mooier. Zelfs de homage van Tissot daarvan is werkelijk prachtig.
Maarja… smaak he🤷♂️
Lijkt er miss iets op. Maar daar houdt het toch echt wel op. De afwerking alleen al is een wereld van verschil.
Vind ik ook echt een super mooi horloge. Maar met beren klauwen zoals de mijne gaat dat nooit mooi staan.
Idd smaak
De master ultra thin serie vind ik veel mooier of de moonphase .
Maar ja dat is mijn smaak .
Dit. Moon phase modellen van JLC zijn echt prachtig. Zwerven er ook enkele rond hier op het forum.
Er is al vaak gezegd dat Jeager-lecoultre Patek Philippe kwaliteit is voor Rolex prijzen. Jeager-lecoultre zal wel iets onder PP staan maar veel is het niet. Ze hebben in hun lange geschiedenis ruim 1200 calibers gemaakt. En deze onder andere ook geleverd aan PP, VC ed. Dat zegt veel over Jeager-lecoultre.
Afwerking en kwaliteit zal ongetwijfeld top zijn. Waar ik bij deze meer moeite mee heb is de afleesbaarheid.
Ik weet ‘t: design en functionaliteit gaan niet altijd samen.
Geef mij maar de calendar van de reeks! Deze staat hoog op mijn “te passen” lijst
Ja al die grijstinten op elkaar wordt even bekijken. De afwerking van de wijzers is in 2 facetten met de ene geborsteld en de andere gepolijst waardoor dit de leesbaarheid te goede zou moeten komen. Of dat in’t echt zo is…
Ook erg mooi.
Maar ook een beetje " tam/rustig ".
Maar als ik ooit naar de JLC boutique ga en hij is er dan pas ik hem hopelijk ook even.
Tis waar je naar op zoek bent he. Ik vind de moonphase en de jumping date al voldoende op papier.
De Geographic schijnt wel de moeite te zijn met de concave wijzerplaat en het is een JLC classic De asymmetrie is helaas niet voor mij…
Rechthoekig dan maar. Ben meer van de cirkels.