JLC Master Hometime

Ik begin de indruk te krijgen dat het meer de sport is om zo goedkoop mogelijk een bepaald horloge te bemachtigen ipv het genieten van het horloge zelf.

Voor mij is een knap horloge een stuk emotie, en bij al mijn aankopen heb ik genoten van de horloge’s zelf en niet van het feit dat ik weer eens spekkoper was door de allergoedkoopste aankoopprijs.

Ik vind het leuk om wat korting te krijgen bij een vakjuwelier en als ik ergens tegen aanloop waarvan ik zeg die wil ik beslis hebben maar een korting zit er niet in dan koop ik hem wel (Rolex yachtmaster 40mm bij Rolexdealer in de tijd dat je ze nog niet zag liggen in de etalages).

Het willen hebben van een horloge vind ik belangrijker dan de allerlaagste prijs.

Helemaal waar! En die emotie wordt nog versterkt als je het horloge zelf in het land van herkomst gaat ophalen. En dan nog op 05-05-05 ook! Paar daagjes vakantie er omheen en het feest is compleet.Neemt niet weg dat een mooie korting alweer het eerste opstapje is naar het volgende feestje… Ik had de ingelijste foto van de Master Hometime al 5 maanden op m’n kamer staan en ben geweldig blij hem nu aan m’n pols te hebben!

Kan die ingelijste foto niet hier gepost worden?!

Gerwin

Wij zitten nog steeds te wachten op foto’s :S

Ik moet even uitzoeken hoe dat moet. Nog nooit gedaan… Even geduld dus graag.Dank voor de belangstelling.

Beste enthousiastelingen,

Het spijt me, maar ik krijg het niet voor elkaar foto’s te plaatsen. Jullie vinden natuurlijk wel ergens een mooie foto in een tijdschrift of op internet, maar een foto van mijn eigen horloge zou natuurlijk leuker zijn geweest.
De echte liefhebbers moeten eens kijken op het JLC-forum van thepurists.com.
Eén van de laatste bijdragen is een foto van een JLC Master Hometime met grijze wijzerplaat. Ik ben zielsgelukkig met de mijne, maar als ik die grijze had kunnen krijgen…

Mail anders je fotos maar zet ik ze wel erop

Bracco? :wink:

Dank voor het aanbod. Ik zal het doen.
Erik

Bracco? Wat is bracco? Wie is Bracco?