Jlc master quartz glas

laat ik vandaag nu net met mijn jlc tegen een scherp voorwerp aan lopen en jahoor een kras in het glas,mijn normale horlogemaker kan hem niet bestellen iemand een idee???

graag reacties

iedereen verder een zonnige dag gewenst
groet pajero

de enige reactie die ik kan geven is , balen… :smiley:

sterkte verder

joost

hmmm leedvermaak

nee nee , medeleven , het is iets waar ik altijd bang voor ben en dit is een reden dat bij mij horloge’s waterdicht moeten zijn en tegen een stootje moeten kunnen.

hoe meer ik uit kijk des te vaker dat ik het stoot ofdat ze nat worden verzin het maar en het gebeurd.

Hoi Pajero,

Is het een diepe kras? Het is inderdaad iets waar ik met al mijn horloges bang voor ben, maarja de meeste vintage hebben geen safierglas… Ik denk trouwens dat ik eenzelfde horloge heb. Mijn glas heeft wel krasjes maar ik vind dat bij een vintage niet zo erg. Mijn horloge gaat waarschijnlijk binnenkort voor een service naar JLC en ik ben erg benieuwd wat die er mee gaan doen

het is een behoorlijk diepe kras,je hebt inderdaad vrijwel de zelfde,aleen heeft de mijne een bruine plaat en ik heb een leren band,weet jij toevallig ook een leeftijd van die van jou,ps als je hem kwijt wil ff henrik mailen

groet pajero