JLC rechtstreeks

Mag toch hopen dat zij niet hun dealers buitenspel zetten door rechtstreeks consumenten te benaderen…

Het is vrij normaal dat een fabrikant een eigen webshop heeft tegenwoordig.

1 like

Trouwens,er staat ook ‘‘find it in our boutique’’,wat zoveel betekend dat dit horloge niet direct op de site aan te schaffen is, maar te bestellen vanaf een van de boutique’s.

Aflevering gaat dan via de lokale dealer?
in dat geval is er geen enkel probleem.

Dat zou ook goed kunnen.

Als je op ‘order’ klikt kan je je adres opgeven en thuis laten leveren.

Haha heb nu een JLC in m’n mandje…
Geen iDEAL, tja dan gaat het over. :wink:

2 likes

Handig toch ? Hoef je niet helemaal naar de AD en je besteld vanuit je luie stoel… Gemak dient de mensch…:+1:

Lekker handig.

Denk trouwens niet dat die verzonden word vanuit Zwitserland…

:beers:

Net even een onderonsje gehad met Angela van Jaeger leCoultre headquarters.

De order gaat dus direct naar Jaeger en wordt via hun distributiecentrum verstuurd

1 like

Ik Denk echt niet dat dat distributiecentrum in Zwitserland ligt.

Ik heb via de website een keer een vouwsluiting besteld. Contact had ik met iemand die werkte in Amsterdam.

:beers:

Dat zou goed kunnen inderdaad.

Bij Geit & Banaan is deze trouwens 300 piek goedkoper.

3 likes

Glycine had vorig jaar ook een aanbieding met de Combat, voor een habbekrats, zou vanuit Duitsland door hen zelve verstuurd worden…
Ik bedoel, je zou maar winkelier met dat in de collectie…:disappointed_relieved:

Je kan alleen wel fijn de full price aftikken. Of zou je in de chat kunnen onderhandelen?

Wat is het probleem?

Voor @hendrik is dit schokkend, omdat hij nog van de oude stempel is.

1 like

Jezus Aston, “geit&banaan”…

Kom op man, dat is echt tenenkrommend!

1 like

Ook even op hun site gekeken en het lijkt er toch echt op dat je ze zo rechtstreeks kunt laten leveren. Zou echter de levering wel via de boetiek laten lopen gezien alle horrorverhalen die je hoort. Maar wat schiet je er dan eigenlijk mee op, bedenk ik me nu terwijl ik het opschrijf.:thinking::thinking:

Ik snap wel dat een dealer dat niet leuk gaat vinden, maar goed dat hoort ook een beetje bij de dynamiek dealer-fabrikant. Zie niet zozeer wat dit mij als consument aan doet.

1 like

Waarom niet?