JLC heeft een nieuw horloge uitgebracht.
Met op de wijzerplaat onze nationale trots.
Mooi hè.
JLC heeft een nieuw horloge uitgebracht.
Met op de wijzerplaat onze nationale trots.
Mooi hè.
Zie helemaal niets als ik op de link klik😶
Bij mij werkt de link niet. Overigens is het vrij eenvoudig om plaatsjes ipv links in een topic te plaatsen .
Niets spannends m.b.t. link naar Rembrandt.
Jaeger-LeCoultre onthult de Master Ultra Thin Tourbillon met een Rembrandt-achtig uiterlijk
De 40 mm x 10,77 millimeter roségouden kast is bijna sober te noemen. Klinkt vreemd aangezien we het hier over een stralend, kleurrijk edelmetaal hebben, maar dat komt door de aanwezigheid van de eierschaal witte wijzerplaat die, samen met de bruine alligator lederen band, de Master Ultra Thin Tourbillon een bijna Rembrandt-achtige voorkomen geeft. Het is de kleurencombinatie van bruintinten, witgradaties en schaduwen die doen denken aan het kleurenpallet in bijvoorbeeld “De Nachtwacht”. Ver gezocht? Misschien, Rembrandt van Rijn leefde van 1606 tot 1669 en Jaeger-LeCoultre produceerde pas in 1907 hun eerste ultra dunne horloge, maar toch, qua kleuren klopt het.
Bedankt Metin.
Maar die is het niet.
Dat Rembrandt horloge van JLC staat op pagina 47 van de Telegraaf.
Maar deze digitale onbenul krijgt het niet voor elkaar om dat artikeltje hier te laten zien.
Excuus.
Oh ok. Misschien dat een ander een foto kan plaatsen, nu wil ik het weten ook
Waarom zien die foto’s in de Telegraaf er altijd uit alsof ze met een smartphone gemaakt zijn? Wordt de resolutie omlaag gebracht vanwege de processorsnelheid van de lezers?
Het lag niet aan jouw post. Het is de krant zelf. Ik zie het in de rekken bij de supermarkt ook.
Krantenpapier en goedkope inkt lenen zich niet zo voor het afdrukken van foto’s in hoge resolutie .
Loop maar eens bij een sigarenboer naar binnen en leg de Telegraaf tussen de Volkskrant en de NRC. Je ziet het meteen.
Je bedoelt dat ik mijn vulpen moet pakken en hier een brief over moet schrijven?
Veer en inkt
Ja ik was al bezig met zoeken. Ik zal zo de duiven even wekken.
Nodig je mij nu uit voor dit topic? Wat aardig van jou!
Dit horloge is niet mijn ding. Met die ton deed ik wel wat anders.
De fik in die duiven!
Rooksignalen zijn weer helemaal hip
Ik zit (nog) in mijn 20er jaren, waarom zal ik iets om kranten geven? tenzij er horloges op liggen