JLC Reverso ‘metamorfose’

Mijn eerste post hier na een tijd meelezen. En wel omdat ik zon JLC Reverso super vind. Gaaf om te zien hoe het karakter inderdaad anders is per band.

Zon Reverso vind ik echt een dress watch, zo elegant, dus in het zwart issie wat mij betreft ‘af’.

Ik stem voor formeel. Is toch echt een chique horloge, waar ook een band met die uitstraling bijhoort (vind ik).

Ik heb die blauwe ook nog om gehad bij de AD - ik was toen te ‘zuinig’ om de knoop op dat exemplaar door te hakken… :weary: Maar wat een mooie uitvoerig, zeg!

1 like

Ik vind hem ook erg mooi. De op een na mooiste Reverso wat mij betreft. Deze vind ik eigenlijk nog gaver:

5 likes

Door al dat snoepgoed hierboven net een Fagliano style band besteld bij Doug van JonesInTokyo na het lezen van goeie verhalen over hand vakwerk van deze man. Ben benieuwd!

1 like

Dat hangt af van het model, je polsmaat en hoeveel ‘issues’ je hebt denk ik.

9 likes

Don Draper begs to differ

Draper_JLC-2

Pure class

2 likes

Die zwarte is idd de ‘King’ of all Reverso’s - wel super gelimiteerd volgens mij, zie ze niet vaak te koop aangeboden.

2 likes

Heb even op de Molequin website gekeken - idd prachtige straps!

1 like

Op een Nomos band doet ie het ook mooi

8 likes

Klopt!

4 likes

Nee sorry ik vind de orginele band het mooiste en al helemaal bij een donkere wijzerplaat

1 like

Ik ook hoor.

Hij gaat trouwens, met originele band en al, in de verkoop :grimacing:.

1 like

bevalt hij niet goed?

Ik stem voor meer sportief/casual! Heerlijk horloge om met vrijwel iedere gelegenheid te kunnen dragen.

7 likes

Hij is wonderschoon. Maar ik zit in de fase van iets grotere horloges en ik zit nogal goed in de dressers ook.

2 likes

Gister de band van Doug van JonesinTokyo binnen gekregen, staat prachtig al zeg ik het zelf

15 likes

Heel gaaf!

Vind dat eigenlijk geen gezicht. Zou hem lekker op een zware croco band dragen of een bruin/cognac kleurige struisvogel.

Ik vind dat stiksel niets. Bruin op een crème reverso is prima