JLC reverso of master calendar?

Ben erg benieuwd wat het gaat worden :joy::sweat_smile:

1 like

Van harte, een toppertje :+1:

1 like

Als het nog zuidelijker was geweest was ik even mee gegaan :grin:

Maar het werk roept ook. Dus even geen retourtje Eindhoven voor mij morgen :sunglasses:

3 likes

Ha ik had alleen de eerste posts gelezen en mijn advies zou zijn de Grande Taille Duo Face! :+1::grin: goed gedaan, een toppertje. Ik zal de mijne ook weer eens uit de kluis toveren…

2 likes

Dat zal mijn ideale maat zijn geweest. Alleen maken ze die niet meer en tweede hands grijp ik steeds mis. Zag laatst een hier op het forum. Net te laat

Niet meer te krijgen? Dat wist ik niet, ik heb hem vorig jaar nieuw gekocht maar dan is dit blijkbaar de classic en niet de Grande Taille? Ik ben het even kwijt…

1 like

Schitterend hoor! Van harte!

1 like

Is de oude maat. Zit tussen large en medium in

1 like

Yes. De Master Grande Taille (“MGT”) is dan ook “slechts” 37 mm.

1 like

Ik vind die dressers al snel te groot ogen, en vierkante/rechthoekige horloges al helemaal.

De 39mm MUT moon, bij lange na niet het grootste horloge dat ik gepast heb, maar wel het horloge dat ik het grootst vond dragen voor de maat. Nomos heeft dat ook.

De JLC van kenleaf zou ik zelf hetzelfde gevoel bij hebben. Heel mooi, maar te groot voor wat ik ‘dressy’ vind. Maar goed, iedereen is anders.

2 likes

Erg, erg, erg mooi… Prachtige keuze, geniet ervan!!

1 like

“Modern dressy” :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hij is iets groot voor echte dress watch. Maar ik vind hem een moderne grootte. Grand taille zal mijn voorkeur hebben. Maar in deze tijden wil ik de lokale juwelier ook blijven steunen. Kost iets meer maar boutique ervaring is ook leuk en je hoeft niet te wachten op de fedex/ups/postnl/dhl man. Daar krijg ik steeds zenuwen van. Komt het goed en onbeschadigd aan?

Tjaaa, wat moet ik zeggen. Ik had de verkooppraat lang tegen gehouden. Toen kwam hij met het verhaal van lumed 2nd dial.
Ik was meteen over :sweat_smile:

What to say. I love lume😂

4 likes

Gefeliciteerd! Prachtig klokje!

Dan toch de Reverso! Mooie aanwinst :+1: :smiley:

1 like

10 likes