JLC vs. Navitimer

Eindelijk binnen na 7 (!!!) weken douane , de LE Navitimer Mecanique
gemaakt voor de japanse markt in 400 stuks serie

jaren op zoek geweest naar een betaalbaar exemplaar en eindelijk gevonden vorig jaar November , nu eindelijk binnen

en nu mogen ze de strijd aangaan voor pols tijd :wink:

Proficiat! Wat een prachtige Navitimer (net als de JLC btw)

Maar 7 weken douane pff ik zou gek worden

Echt heeeeeeel erg mooi! Geniet ervan!

Wat een mooie Navitimer, plaat lijkt erg op een eerste generatie 806! Wist niet dat deze bestond, gefeliciteerd!(tu)

Oom Piet Schreef:

Wat een mooie Navitimer, plaat lijkt erg op een
eerste generatie 806! Wist niet dat deze bestond,
gefeliciteerd!(tu)

dank je wel !
heeft er inderdaad wel ‘iets’ van weg :slight_smile: maar dit is de 1e , een ‘pre-806’ Navitimer uit 1954

Deze is gaaf! Is dat een speciale editie voor de AOPA, of heeft Breiling ze niet anders uitgebracht?
Lijkt me dat de AOPA nog heel jong was of zelfs een horloge om de oprichting te vieren.

Vintage1982 Schreef:

Deze is gaaf! Is dat een speciale editie voor de
AOPA, of heeft Breiling ze niet anders
uitgebracht?
Lijkt me dat de AOPA nog heel jong was of zelfs
een horloge om de oprichting te vieren.

het is de eerste versie, in opdracht van AOPA gemaakt in 1954 met Valjoux 72 uurwerk . DE eerste versies hebben ook geen ‘806’ achterop maar alleen ‘Breitling’ , zijn er ongeveer 1200 van gemaakt in 54/55 , daarna is de 806 met venus 178 uitgebracht

Gefeliciteerd, een fraaie 2015-binnenkomer :~

Superrrrrrr gaaf(tu)!!

Vooral die Breitling, wat een prachtig klokkie is dat. Ik had wel geweten welk horloge de meeste draagtijd zou krijgen;)

Gr. Emre

JLC is helemaal nx voor ReneJK :slight_smile:

Hendrik

hendrik Schreef:

hebbie eigenlijk wel gelijk in . maar toch draag ik hem al weer 2 maanden bijna onafgebroken !

ReneJK Schreef:

hendrik Schreef:

hebbie eigenlijk wel gelijk in . maar toch draag
ik hem al weer 2 maanden bijna onafgebroken !

Als je er maar zuinig op bent, misschien worden we het ooit nog eens :slight_smile:

Hendrik

p.s. dit vind ik ook wel een aantrekkelijke wereldklok:
https://www.chrono24.nl/girardperregaux/world-timer-chronograph-wwtc-platinum-limited--id2928240.htm?goal_suggest=1&urlSubpath=/girardperregaux/prijzen-van-horloges--new.htm&manufacturerIds=102&usedOrNew=new

en het mag ook in een ander metaal!

Kun je beter deze zien te vinden :wink:

oud , vintage , originele worldtimer , en als je ze kunt vinden goeikoper dan de GP

Wow!
Die JLC is manjeprachtig (tu)

Proficiat!

Proficiat, Prachtige aanwinst zo’n navitimer