Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Een mooie horloge-etui bij Joost gekocht. Snelle communicaties. Lekker snelle verzending. Top (tu)
Aardige koper. Snelle correcte afhandeling.(tu)
Hartstikke prettig zaken met Joost kunnen doen. Snel, netjes, mooie prijs en een prachtig horloge! Kortom: dik en dik tevreden (tu)
Joost is verschrikkelijk want hij heeft me besmet met het virus:D
Serieus: alle positieve feedback kan ik beamen: buitengewoon sympathieke horlogeliefhebber en een man van zijn woord, ook als het tegen loopt(tu) Betrouwbare verkoper en een echte aanrader.
Zeer tevreden.
Vlotte deal en zeer vriendelijk.
Dank Joost voor de nieuwe aanwinst.
Was prettig zaken doen.
Mooi horloge, alles volgens afspraak en vlot geregeld.
Ben nu dus de gelukkige eigenaar van de Tissot T-Navigator Automaat
Deze dus
http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,1312942
Aanrader, maar dat wisten velen al, gezien de reacties.
Gister heb ik een Rolex gekocht van Joost.
Hij is erg vriendelijk en betrouwbaar, heel prettig om zaken mee te doen.
Fijn dat hij mij tegemoed is gereisd zodat we efficiënt de zaak hebben kunnen afhandelen. Bij het horloge kreeg ik ook nog een bewaar koker voor veilig transport.
Joost, bedankt
Halverwege afgesproken, sympathieke en correcte verkoper! Bedankt Joost!
Ik heb zojuist een horloge verkocht aan Joost.
Prima kerel en een lekkere vlotte overdracht; aanrader!
Een fijne deal gemaakt met @JMN
Voordat we het wisten zaten we een uur over horloges en horloge deals te kletsen. Top kerel!
Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
Horloge heb ik allang niet meer van Joost.
Ook hier een uitstekende ervaring met forumlid Joost @JMN die vanochtend onder het genot van een kopje koffie een horloge van mij heeft overgenomen. Vlotte, vriendelijke communicatie - een man van zijn woord. Wie weet tot een volgende keer!
Groet, Matthijs
Vandaag een prettige, vlotte deal gemaakt met Joost. Bedankt voor de flexibiliteit en veel plezier met het mooie horloge! Wellicht tot een volgende!