Forumlid JMN(tu) prima zaken mee gedaan
Dat was wederzijds Hennie!
Gezellig gekletst, lekker gegeten, glaasje gedronken en, o ja, ook nog snel een Breitling Navitimer overgenomen. Alles op z’n Joost’s, dus dik in orde:)-D
Bedankt weer Joost!
hans
Jij ook bedankt Hans.
Bedankt ook voor de lekkere wijn.
JMN Schreef:
Jij ook bedankt Hans.
Bedankt ook voor de lekkere wijn.
Jezus: heb je hem op kantoor direct opgedronken? :)-D
Heb de Zeno overgenomen. Zeer snelle communicatie en levering. Had twijfelfs over het horloge omdat hij me wat groot leek en vroeg of ik hem retour mocht sturen als hij me niet beviel. Was geen probleem bij JMN en was achteraf een totaal overbodige vraag omdat ik het een superklok vind. Kortom top (tu)
Jij ook bedankt Dimitri!
Paar banden van Joost overgenomen, helemaal niets op aan te merken!
Bedankt!
Sta op t punt een Seiko5 van Joost over te nemen. Gezien de reacties hoef ik me geen zorgen te maken over zijn manier van handelen; I’ll keep you posted.
Geld overgemaakt, telefonisch contact gehad ( hè, Joost ) En n vraag beantwoord gekregen… Tot nu toe: TOP!!
Geloof me, dat blijft goed gaan;)
hcptdg Schreef:
Geloof me, dat blijft goed gaan;)
En je hebt -uiteraard- gelijk gekregen! Vanochtend een keurig netjes pakket in ontvangst mogen nemen! Klasse, JMN! Bedankt, ik ga de zgan Seiko 5 Sports met veel plezier dragen…
top Joost (tu)
was gezellig, jammer dat ik je deepsea af moest doen
Edwin jij ook bedankt!
Yme, bedankt!
Een schitterend horloge gekocht van Joost, maar was helaas niet mijn maat en mocht daarom zonder problemen retour.
Daarbij een zeer prettige correspondentie, ronduit klasse (tu)
Zonder twijfel een aanrader :~
Inmiddels vaste klant bij Joost (tu)
Dat bevalt elke keer weer meer dan goed !
schmeink Schreef:
Inmiddels vaste klant bij Joost (tu)
Dat bevalt elke keer weer meer dan goed !
+1 super service en altijd gezellig …
Snelle, vlekkeloze verkoop aan JMN gedaan. Prima communicatie. Helemaal super (tu)