Jobhopper, het verslag

Hartstikke bedankt voor dit leuke verslag. Ik heb het met veel plezier gelezen.

Je hebt een heel leuk en interessant verslag weten te maken van jouw dag bij Burger. Ik heb het met genoegen gelezen en bekeken. :~

Mooi verslag, Hans. Luchtig, to-the-point en met humor, zoals we gewend zijn.

Goede goodwill-move van juwelier Burger ook. Ik ga hun website maar weer eens doorstruinen. (Heb al heeel lang niets meer gekocht, en het begint nu weer te kriebelen)

schmeink Schreef:

erg leuk om te lezen, mijn complimenten voor je
verslag en voor de bijdrage aan KIKA (tu)

Wat Edwin schrijft! (tu)

Bedankt!

Heel leuk verslag (tu)

Bovendien een compliment dat Burgers hun deuren zo “open zet” voor een kleine glimp in de keuken :~

hans;echt helemaal super,
john

Schitterend verslag Hans! Hoe kom je er toch allemaal op en, merkwaardiger nog, hoe komen zijn erop om jou een dag in de zaak te hebben :D.

By the way, wat doet zo’n kikker of hulk nu zo’n beetje?

gr.Joep

Erg leuk verslag, ziet er uit als een fantastische dag!

Leuk om is zo’n verslag van een dagje als juwelier te zien :smiley:

Rolex Sea Dweller 1665 volgens mij maar ik heb meer op (de pols van) Monique gelet.

Naar mijn idee heeft de Internetverkoop ruim de overhand.

Kikker doet pakweg 4700 en de Hulk meer want nieuwer.

bedankt voor het leuke verslag Hans!
Het wordt tijd dat ik ook maar weer eens richting Maaastricht ga, al is het maar voor het terras :wink:
Leuk t-shirt droeg Jim (?) trouwens…
Verrassend dat je vanuit Maastricht de hele wereld kunt bedienen. En een bod op een horloge doen aan de hand van een foto lijkt me ook moeilijk.

Erg leuk verslag en bedankt dat je ook de foto’s van Monique met ons wilde delen…:smiley:
Ik ben alleen benieuwd hoeveel korting er gemiddeld wordt gegeven…

Grt. René

r.obelink Schreef:

Ik ben alleen benieuwd hoeveel korting er
gemiddeld wordt gegeven…

Grt. René

Kom een keer langs al ik er ben en je hebt een megakorting die het gemiddelde percentage schrikbarend zal doen stijgen :smiley:

By the way, korting hangt natuurlijk van de inkoopprijs af, de mate waarin er vraag is naar een dergelijk horloge, de periode dat het al op voorraad is, de wijze waarop jij betaalt, de vraag of je ook iets inruilt, en de bui van de verkoper :). Een gemiddeld percentage is dus net zo iets als de statisticus die vertelde dat de beek gemiddeld 150 cm diep was en erin verdronk…:smiley:

Bedankt voor je leuke weergave van een gave dag, dat is echt een gave(tu)
Jammer alleen dat leden van horloge fora soms geen al te beste indruk achterlaten bij de horloge winkeliers…
Nou ja, jij hebt in ieder geval het tegendeel bewezen en het gemiddelde weer aardig opgevijzeld:D

Leuk verslag en leuke foto’s. Ik vraag me alleen af wat dat precies de mening over de verschillende fora zijn en ook vooral welk forum. En wat je daaraan hebt kunnen bijdragen om zijn mening iets te kunnen herzien.

bedankt Hans & Fam. Burger!!! (tu) !!!

mcfr Schreef:

Leuk verslag en leuke foto’s. Ik vraag me alleen
af wat dat precies de mening over de verschillende
fora zijn en ook vooral welk forum. En wat je
daaraan hebt kunnen bijdragen om zijn mening iets
te kunnen herzien.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Is het vanwege het koopjes zoeken waar laatst een topic over was?

geweldig Hans (tu)
lijkt me erg lastig met al dat moois de hele dag om je heen :wink: (tu)