Jobhopper, het verslag

hcptdg Schreef:

De horloges bedoel je neem ik aan…:smiley:

Volgens mij wordt het hoog tijd dat je een ‘Monique-forum’ gaat beginnen:D:D

Hoi,

Lijkt me een indrukwekkende toestand allemaal. Toch, als liefhebbers onder elkaar is het wel leuk als je van een hobby professionneel je werk maken kan.
Wat een hoop exclusiviteit bij elkaar, moest je niet een beetje kwijlen bij dat moois?

Klokken van 12/13000 Euro alsof het allemaal niks is. Sodeknetter :smiley:

Maar duur wil absoluut niet zeggen mooi. Het valt me op dat de dure horloges een hoog geelgoud met staal gehalte hebben, en daar hou ik persoonlijk niet van.
Het lijkt me een enerverende ervaring, en erg leuk nogmaals dat je de vergoeding richting Kika hebt gedaan.

Hulde (tu) En ook aan Monique en Alfred die het mogelijk maakten…

Groet,

Nico.

Exact (tu):wink:

Groet,

Nico.

Nico den Haak Schreef:

Hoi,

Lijkt me een indrukwekkende toestand allemaal.
Toch, als liefhebbers onder elkaar is het wel leuk
als je van een hobby professionneel je werk maken
kan.
Wat een hoop exclusiviteit bij elkaar, moest je
niet een beetje kwijlen bij dat moois?

Heb je niet opgelet? Hij moest om wat anders kwijlen :wink:

Mooi verslag Hans!
Mooie klokjes en dame :slight_smile:
Hulde aan Alfred en Monique voor hun bijdrage aan KIKA.

Wat kleine kanttekeningetjes; mooie zaak, goede service, maar een “full service” beurt is niet altijd een “full service” beurt.

Dit alleen maar om aan te geven dat je als klant moet blijven oppassen, aangezien het toch verkopers zijn. Liefhebbers weliswaar, maar toch verkopers.

Maar het lijkt mij echt fantastisch om het eens “van de andere kant” mee te maken.

John

Leuk verslag,met de nodige humor geschreven (tu)

Eindelijk weer eens wat leuks te lezen op het forum met horloges als onderwerp. Complimenten! En ook voor de donatie aan kika door beide partijen.

hcptdg Schreef:

Het gaat niet over fora in het algemeen of een
forum in het bijzonder, maar over mensen die voor
de laagste prijs willen kopen, voor de hoogste
prijs willen inruilen en als dat niet lukt boos
zijn op de verkoper en zeggen dat hij te duur is.
Men kijkt naar particuliere prijzen en verwacht
die ook van een ondernemer die een zaak met
personeel heeft. Dat lukt dus niet, dan moet je
gewoon op Marktplaats kopen en verkopen.

Ik probeer het ook altijd wel, maar zal in een winkel niet kwaad worden als het niet lukt. Heb zelf ook wel horloges gewoon in de winkel gekocht en betaal dan de normale prijs. De keuze heb je altijd zelf. Als ik iets ga passen is het meestal ook pas als ik echt geïnteresseerd ben en het geld al heb.

Mooi verslag. Die Rolexen kunnen me niet zo boeien, Monique des te meer. :smiley:

Leuk verslag, Hans! :~ Dergelijke verhalen lees ik niet vaak.
Toch wel bijzonder dat je deze kans gekregen hebt. En al helemáál dat je de ervaring met ons deelt. :slight_smile:

Mijn beste,

Een memorabel verslag Hans!!
Heerlijk om te lezen, prachtig om te kijken en wetenswaardig om de ‘handel en wandel’ van Juwelier Burger eens te mogen vernemen.
En tja, die E-mails.
Daar was ik mij nog niet eens zo van bewust dat daar eveneens behoorlijk wat tijd en aandacht voor nodig is!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Erg leuk verslag, van een leuke ervaring!

Hartelijk bedankt Hans voor dit leuke verslag.
Heb er echt van genoten.
Als ik nog eens een stapje doe naar nederland ga ik er zeker eens langs.

Leuk verslag van een leuke dag Hans!
Zo even uit nieuwsgierigheid, hoeveel horloges gaan er op zo’n dag de toonbank over? Worden er verkocht dus?

Thehaguedragon Schreef:

Leuk verslag van een leuke dag Hans!
Zo even uit nieuwsgierigheid, hoeveel horloges
gaan er op zo’n dag de toonbank over? Worden er
verkocht dus?

“Zo’n dag” bestaat niet, een maandag is echt iets anders dan een zaterdag en het aantal klokjes dat wordt verkocht is toch iets te vertrouwelijke informatie om zo maar te verstrekken.

hans

Het moet niet gekker worden… :wink:

Na mijn dagje jobhoppen nam Alfred al snel cotact met mij op ‘dat we eens moesten praten’. En dat praten, wat overigens niet meer dan twee koppen koffie in beslag nam heeft geresulteerd in het feit dat ‘HorlogeOpa’ voortaan 1 en soms 2 dagen per week gaat optreden als lid van het Burger team, vooral op momenten dat Alfred en Monique in Florida zijn. Dat Monique er dan niet is is natuurlijk een vet minpuntje, maar met de rest van de crew denk ik het ook wel goed te zullen kunnen vinden.(tu)

Afijn, vanaf a.s maandag te bezichtigen in de winkel in Maastricht:D

En niet allemaal om korting gaan zeuren wat anders krijg ik last met ‘de bazen’.:+

hans cp

Wauw, dat is leuk! Echt een (horloge)"jongens"droom(tu)

Kom nog wel eens het vrijthof onveilig maken, begin steeds meer de Rolex fever te krijgen. Alleen het geld nog8-)…wel een heel leuk verslag en een mooie dame(tu)

Toch wel erg leuk om met deze luxe horloges te mogen werken. En dan de kick als je er een of meer verkoopt op een dag. Lijkt mij een heel prettig gevoel. Het gevoel dat deelt met…sandeman…of…:smiley:

Op je 60é door je hobby een bijbaantje is niet verkeerd :wink:

Ga je op commissie basis werken;) ?
Lijkt me gezellig, jammer dat ik niet meer in het zuiden woon :frowning:

John