Jody (Just One More Watch) lanceert eigen horlogemerk!

Kom op, hij is leuker dan de gemiddelde moderne Invicta, zo erg is hij nou ook weer niet. :slight_smile:

7 likes

Alles is al gezegd

6 likes

Dan ken je dit pareltje nog niet

11 likes

Oké dat dan wel maar ook twee keer zo duur.

1 like

Beetje teveel in het oog springend, hoekig.

1 like

Dat is wat je krijgt als je Konstantin Chaykin een zak paddo’s en een dosis crack geeft voor je hem in een hok zet om een horloge te bedenken. Brrrrrr.

5 likes

Ik vraag me altijd af hoe rendabel zo iets is. Vaak heb je in china ook een MOQ van 100 stuks,
Dan zit je met 100 van deze modellen, je komt een markt binnen die op dit gebied een kleine 1000 andere concurrenten heeft met ongeveer dezelfde specs. Het risico is dus redelijk groot als je voor deze weg kiest. Als je vervolgens naar de winst marge gaat kijken is het erg laag, dus moet je het echt van bulk verkoop hebben (slechts een klein percentage van de micro brands is extreem succesvol), over de winst betaal je nog een keer belasting, dus aan het einde van de rit is het bijna vrijwilligerswerk.

3 likes

Ik denk dat dit meer een project is van twee liefhebbers dan een Cash Cow.

1 like

+1 en dan nog het feit dat die Jody een zeurderige stem heeft (onprettig om lang te horen). :nauseated_face:

Toegegeven: hij heeft wél kennis van zaken, wanneer hij in zijn gewone doen horlogemerken bespreekt en de specs meedeelt aan zijn YT-audience. :+1:

1 like

Wederom een slappe hommage van meerdere merken #Chinese meuk
Valt natuurlijk ook niet mee om iets echt nieuws te verzinnen

1 like

Ik luister juist heel graag naar een Schots accent. Zoveel fijner dan die nep Amerikanen.

1 like

@Bjr1983 … lees even aandachtig … (niet zijn accent, doch …)

+1 en dan nog het feit dat die Jody * >>> een zeurderige stem <<< heeft (onprettig om lang te horen). :nauseated_face:

(dat kan de goede man ook niet veranderen, ermee geboren etc. etc. … :wink:

Hij is Australiër.

Probeer het nog eens. :wink:

1 like

Is dit een trent of een beperking :thinking:.

De trendsetters (trend…) verwijzen naar Hong Kong als plaats waar ongeïnspireerde meuk vandaan komt

Ik vind ze best leuk, tuurlijk het is niks vernieuwends, maar dat was als ik het goed begrijp ook niet zijn bedoeling. En voor het geld is het best een leuk alledaags horloge

2 likes

Mijn indruk is Helm (qua design) x Doxa (qua kleuren). Niet slecht, maar ook niet per se een must have. Ik denk dat de met hun eerste horloge het liever veilig spelen, grote kans dat er weinig winstmarge op zit. Als ik al niet de Seestern clomage van de Doxa Sub600t had, was dit wel verleidelijk.

Niet elke micro kan een Direnzo zijn.

Grappig hoe je vaak de volgende cyclus ziet:

• Persoon start YT-kanaal over hobby
  • Kanaal gaat producten relevant tot de hobby reviewen
  • Kanaal wordt populair
  • Persoon gaat eigen hobby-relevante producten uitbrengen, die hij in de eerste plaats zelf reviewde.

Hoezo conflict of interest?

3 likes

Tis denk ik vooral dat YT al lang niet meer zo rendabel is als vroegah, plus ze vaak in comments dezelfde wensen terug zien als opmerkingen over menig horloge.