Als je je wat verdiept in zijn entourage, zou je daar misschien anders over kunnen gaan denken.
Hij is, net als iedere president, schatplichtig aan de mensen die hem in het zadel hebben geholpen. Er zitten nogal wat radicale elementen in zijn omgeving die hun âinvesteringâ terug willen zien in gunstig beleid.
Wat je ook van zân politiek vindt: Alledrie de horloges zou ik graag willen! Goeie smaak. Voeg daar zân 1967 Corvette aan toe en ik ben helemaal gelukkig!
Is een typische âsmall government is good governmentâ crony die in de eerste vijftig seconden van zân betoog al een reclame zit af te raffelen van âkoop in deze trailer je goud, mensenâ. Ik heb die video maar even uitgezet, want dat fileren zal zoân vaart niet lopen.
Ho ho. Trump droeg ook van alles, zelfs een exotische Patek in elips-vorm. Ford droeg een Hamilton Pulsar, Lyndon B Johnson een Day Date, terwijl JFK een Cartier had. Eisenhower en Reagan hadden DJâs, terwijl Bill Clinton zelfs bij de Panerai Ownerâs Club hoorde, die oale sigarenboer.
Dan heb je nog Obama, die het bij zân vertrouwde TAG Heuer duikertje hield, als hij geen sport- of smartwatch om had. Ik vind het nogal meevallen met die Timexen.