Precies. Bewaar vooral je politieke (waan)ideeën voor twitter o.i.d.
Eigenlijk zelden zoveel onzin gezien. Zowel in het stukje van NYT als die Shapiro.
goeit em buiten jipijipiyee
goeit em buiten jipijpiyaa!!
Moet hier echt een heel nieuw topic voor gemaakt worden? Het is niet dat hij een kneiterdikke collectie heeft…
Had makkelijk hier in gepast: Bekende personen en hun horloges - Deel II
Wat je ook van z’n politiek vindt: Alledrie de horloges zou ik graag willen! Goeie smaak. Voeg daar z’n 1967 Corvette aan toe en ik ben helemaal gelukkig!
Is een typische “small government is good government” crony die in de eerste vijftig seconden van z’n betoog al een reclame zit af te raffelen van “koop in deze trailer je goud, mensen”. Ik heb die video maar even uitgezet, want dat fileren zal zo’n vaart niet lopen.
Ho ho. Trump droeg ook van alles, zelfs een exotische Patek in elips-vorm. Ford droeg een Hamilton Pulsar, Lyndon B Johnson een Day Date, terwijl JFK een Cartier had. Eisenhower en Reagan hadden DJ’s, terwijl Bill Clinton zelfs bij de Panerai Owner’s Club hoorde, die oale sigarenboer.
Dan heb je nog Obama, die het bij z’n vertrouwde TAG Heuer duikertje hield, als hij geen sport- of smartwatch om had. Ik vind het nogal meevallen met die Timexen.
Ik heb al een Rolex, Speedmaster, Panerai en een Timex! Alles wat ik nog nodig heb is een running mate!
Helaas. Ik ben grotendeels cisgendered, wit en middelbaar, dus bij mij moet je niet zijn. Je hebt een diversiteits-figuur nodig, het liefst met grote gun factor en attractief voorkomen, als ik de wetenschap goed begrijp. Media-geniek, symmetrisch gezicht, niet te kort.
Zeg maar het tegenovergestelde van mezelf. Makes sense.
Zijn er mensen die dit hele stuk echt kijken?
Nee, vind die Shapiro een kwal.
on topic: Hij heeft wel mooie horloges die Biden
Dat is de VS, zo werkt dat daar.
Hahaha heerlijk dit. Trumpfans die een aartsconservatieve ex-Breitbartjournalist citeren als zogenaamd eerlijk kritisch geluid.
Deze man vindt ook dat homoseksualiteit in de DSM hoort als geestesziekte.
Kom met wat beters zeg.
Gelukkig is dat in Nederland heel anders
Jij bent een soort Wobke Hoekstra maar dan met blonde krullen. Kan prima hoor.
Daar kan ik het dan mee doen.
In a good way, uiteraard.
Rechts bovenin. Vergrootglas. Zoekfunctie. Alsjeblieft.