JoepB

Mooie deal gemaakt met @joepb ! Erg fijn en snel contact! Leuk om over horloges te praten, volgende keer beter op een zonnig terras :wink: met dit weer!

Groetjes,

Bas

1 like

Horloge gekocht van Joep.

Mooie deal kunnen maken, reageert snel op berichten en het horloge werd de volgende dag al verzonden.

Aanrader!

2 likes

Vandaag een mooie datejust met blauwe wijzerplaat mogen ontvangen van @joepb
Alles verliep supergoed!!

Zeker een aanrader!!

Groet
Björn

1 like

Uiteindelijk, na al eerder een paar x PB contact te hebben gehad, nu toch mijn 16710 GMT - Master aan Joep verkocht. Al eerder was duidelijk dat hij deze graag wilde kopen (ex van hem) maar gelukkig werd de wens niet opdringerig.

Joep haalde recent het contact weer aan en deze keer zijn we tot zaken gekomen. Ik heb de indruk niet de “hoofdprijs” te hebben gekregen maar ik verkoop het horloge liever € 500,= goedkoper aan een liefhebber die goed bekend staat op dit forum dan voor wel de hoofdprijs elders waarbij je maar moet afwachten hoe het uitpakt.

De overdracht duurde slechts bijna 2 uur dus dan laat het zich raden in welke sfeer dat ging.

Spijt van de verkoop? Misschien… Spijt van verkoop aan @joepb ? Neen, totaal niet, als iemand het gegund is (letterlijk en figuurlijk) is hij het wel…

2 likes

Hele goede ervaring gehad met @joepb !!

De communicatie was vriendelijk en vlot. Binnen 24 uur hadden we een afspraak gemaakt en een deal gesloten op locatie.

De verkoop is erg soepel en gezellig verlopen - een aanrader dus!

1 like

recent een horloge overgenomen van @joepb. Top gegaan, snelle (goed verpakte) verzending en duidelijke communicatie. Aaanrader !

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Joep. Deal was heel snel rond en ook afspraak was heel prettig… Wellicht tot de volgende chief @joepb :v:

1 like

Gisteren mijn Explorer overgedragen aan Joep. Dit na een fijne, snelle en duidelijke communicatie! Zo wil je dat alle transacties gaan :ok_hand:

:star: :star: :star: :star: :star: vijf sterren dan ook :sunglasses:

1 like

Vandaag mijn explorer verkocht aan @joepb. Fijne , snelle communicatie en prettige overdracht.

Zeer te vertrouwen :+1:

1 like