Johan01

Horloge verkocht aan @Johan01. Prettig contact en een snelle betaling. Zeker een aanrader!

Vandaag persoonlijke overdracht gedaan van mijn Turtle met @Johan01. Hele fijne en prettige kerel om zaken mee te doen, Johan is uiterst makkelijk en wil niet het onderste uit de kan. Dank voor de fijne deal Johan… top

Dit weekeind kocht ik een cognac-kleurig bandje van Johan en tot mijn verbazing bood hij aan het langs te brengen. Dat was even gezellig, eindelijk kon ik mijn vintage horlogeverzameling weer eens aan een echt geĂŻnteresseerde laten zien. :innocent:

Verder: prettig en snel zaken gedaan.
Dank en tot een volgende keer.
Marjolijn

1 like

Graag gedaan, en het is heerlijk wandelen daar bij jullie! :smiley:

Horlogeverzamelingen zijn altijd leuk! Vooral met de verhalen erbij :smiley:

1 like

Een tijdje terug een horloge verkocht aan @Johan01, vandaag overhandigd onder het genot van een broodje en een kop koffie. Prettige deal en dus zeker een aanrader!

1 like

Vandaag een vintage chrono aan @Johan01 verkocht. Alles verliep fijn, soepel en de communicatie was helder. Fijne deal zo. Thanks.
:+1:t2::watch::+1:t2:
Gr. Elmar

Prettig zaken gedaan met Johan.
Komt afspraken na en is een aanrader :slight_smile:

Fastest deal ever met @Johan01, 10 minuten na de post in het Blauwe deel was de afspraak rond. Vandaag een persoonlijke overdracht, kortom het is prima zaken doen met Johan. Aanrader!

Vandaag een korte ontmoeting met @Johan01, gelukkig nog tijd voor een bakje koffie en het nodige horlogepraat.
Geen discussie mogelijk over de betrouwbaarheid van dit lid.

Bedankt en wellicht tot je de speedmaster verkoopt :wink: .

Haha dream on :stuck_out_tongue:

Jij ook bedankt!

1 like

Zeer prettige deal met Johan @Johan01, zeker voor herhaling vatbaar! :grin::+1: Ook leuk om die Certina een keer “in het echt” te zien… :wink: Tot de volgende keer wellicht!

Ook hier enkel positieve ervaringen.
Geen gedoe over de prijs, netjes op de afspraak & een horloge dat was zoals beschreven.
De leuke horlogebabbel was een extra ;).

Een aanrader.
Kris

Mooie Hked van Johan overgenomen. Prettige man om een deal mee te doen. Horloge is onderweg en ik ben zeer benieuwd.

Een aanrader deze verkoper.
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/a/6/9/a693b7cb0b8da066fc1ce060f5dc59fdcf95a2ab.jpeg

Vanavond met Johan afgesproken om een Hydroconquest over te nemen. Prettig contact, gezellig en eerlijk. Zeker een aanrader! @Johan01 bedankt, ook voor de koffie! :slight_smile:

@PieterK Wederzijds! Heel veel plezier ermee!

1 like

Samen met @Johan01 afgesproken om een horloge te verkopen.
Vriendelijke man en een fijne deal mee gemaakt.
Het contact verliep vlot en de deal onder het genot van een bak koffie en een horlogepraatje rond gemaakt.
Fijne deal en zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:t3:

1 like

Leuke deal gemaakt met @Johan01 fijne communicatie en prima afhandeling verder. Een aanrader dus!

1 like

Horlogebox verkocht aan @Johan01. Snelle communicatie, gezellig praatje en komt zijn afspraken na. Super! :+1:

1 like