.
Van L > R.
.
-Oris Aquis 40mm grey dial , Tungsten bezel, ( beater)
-Tudor BB58
-Rolex DJ 41, Silver dial, Fluted
-Omega speedmaster mark II
-Rolex DJ 41 Black (sunray) dial
-Rolex Sea-Dweller 4000.
Ik voorbij de vrijdagmiddagborrel.
Wil overigens niet zeggen dat er een blauwe knoop aan mij gestikt zit.
Vandaag al druk genoeg geweest met m’n oom van 91.
.
.Cheers.
Het is een “bakbeest”. Mijn pols ca. 19/19,5, voor mij, de aankoop bevestiging geweest de "lug <->
lug valt wel mee. Het is niet een gevalligje " van makkelijk onder het overhemd’ . Het is een korte mouw/T-shirt ding. Vandaar dat hij eigenlijk al in winterslaap (koud) was.
Ik noem 'm “het beest”
Ik dacht het ook. Maar misschien was het wel goeie cheeba cheeba.
Mijn moeder van 81 claimt altijd de oudere generaties nog fatsoenlijk leerden schrijven. Ik zal haar dat stukje eens onder de neus houden. Ik kon er in ieder geval met grote moeite een touw aan vastknopen.
Die jongen is in de war door het zwartwit-filmpje. Kent de jongere generaties niet.
Ik zal het even verduidelijken. Robert, hoewel in oude tijden zwartwit-films werden gemaakt was de werkelijkheid in kleur.
Het filmpje betreft een scène uit The Longest Day en de man die de codenamen hoort is Bourvil, vooral bekend als komiek in die tijd. Am I right watchup?
Wat watchups bedoeling hiermee is is ingewikkelder. Wellicht is hij toch onderworpen aan een vrijmibo, hetgeen ook mogelijk is wanneer men die afkorting niet kent.
Ik lees de OP vaak scannend door en ik moet zeggen dat ik blij was dat je er foto’s bij hebt gezet. Op basis van de tekst ontstond er een beetje een raar beeld: