"John has a long mustache"

En , zoals mijn vrouw net voor 'n groots familiefeest afgelopen zomer aan mij melde dat de wijn, aangekocht bij de M…o, niet “je dat” was.

“de wijn is vies”.

Maar na twee glazen best oké werd
.
In die trend kan ik melden dat;
.

“de doos is vol”
.
.

.
Van L > R.
.
-Oris Aquis 40mm grey dial , Tungsten bezel, ( beater)
-Tudor BB58
-Rolex DJ 41, Silver dial, Fluted
-Omega speedmaster mark II
-Rolex DJ 41 Black (sunray) dial
-Rolex Sea-Dweller 4000.

Met , “a lot of thanks to”, @crownguard

.
Show your boxessss!!.

19 likes

Hmm oké. Goed verhaal :yum:
Vrijmibo gehad zeker :rofl:

8 likes

Huhhh?. Ik ben 55+er. licht mij in. :thinking:

Let me google that for you :+1:

vrijmibo
Vrijmibo betekent Vrijdag Middag Borrel Het is eigenlijk een samenvoeging van de drie woorden die lekker makkelijk uit te spreken is.

Hahahaha,

Ik voorbij de vrijdagmiddagborrel.
Wil overigens niet zeggen dat er een blauwe knoop aan mij gestikt zit.
Vandaag al druk genoeg geweest met m’n oom van 91.
.
.Cheers. :wine_glass:

2 likes

Ik vindt het na een glas al wel lekker smaken de tudor is zeker geen slootwater

1 like

Helemaal compleet is het zo:

zazomadiwodo, vrijmibo

:wine_glass::sunglasses:

1 like

Ja, ik zou het ook één twee drie niet meer weten. :smile:
@Crownguard zal daar best een idee over kunnen hebben.

Vind overigens de Sea dweller en de Speedy erg cool. Is dit de mark 2?

Check!!

Foto aan de pols?
Wat is de diameter en draagt deze groter of kleiner dan de pro?

Pfieuwww,

Het is een “bakbeest”. Mijn pols ca. 19/19,5, voor mij, de aankoop bevestiging geweest de "lug <->
lug valt wel mee. Het is niet een gevalligje " van makkelijk onder het overhemd’ . Het is een korte mouw/T-shirt ding. Vandaar dat hij eigenlijk al in winterslaap (koud) was.
Ik noem 'm “het beest”

I’ll get back on that with a better pic.

Zo’n moderne Mark 2 is iit de pro wel groter dan een vintage mark 2. Is inderdaad een fors horloge.

Yep it isss. Maar man oh man!

Ik dacht het ook. Maar misschien was het wel goeie cheeba cheeba.

Mijn moeder van 81 claimt altijd de oudere generaties nog fatsoenlijk leerden schrijven. Ik zal haar dat stukje eens onder de neus houden. Ik kon er in ieder geval met grote moeite een touw aan vastknopen. :slight_smile:

Leuk, zo’n dozenfoto. Dat wel weer. :+1:

1 like

Je moet, en kan, ze er niet al te veel mee verwennen. :nerd_face::wink:

1 like

Die jongen is in de war door het zwartwit-filmpje. Kent de jongere generaties niet.
Ik zal het even verduidelijken. Robert, hoewel in oude tijden zwartwit-films werden gemaakt was de werkelijkheid in kleur.
Het filmpje betreft een scène uit The Longest Day en de man die de codenamen hoort is Bourvil, vooral bekend als komiek in die tijd. Am I right watchup?

Wat watchups bedoeling hiermee is is ingewikkelder. Wellicht is hij toch onderworpen aan een vrijmibo, hetgeen ook mogelijk is wanneer men die afkorting niet kent.

2 likes

Ik lees de OP vaak scannend door en ik moet zeggen dat ik blij was dat je er foto’s bij hebt gezet. Op basis van de tekst ontstond er een beetje een raar beeld:

2 likes

Ondanks al het pracht en praal, ben ik vooral op de 40mm Oris jaloers. Deze kon ik toendertijd nergens vinden, dus maar de 43mm gekocht :stuck_out_tongue:.