John Mayer

John Petrucci? Ook heerlijk

1 like

Wel wat vergezocht

1 like

Wow!! En het ogenschijnlijke gemak waarmee deze overigens niet onaantrekkelijke dame dit doet… leuk nummer ook, ik ken het niet. Is het een bestaand nummer en van wie? Bedankt voor het delen.

Nu nog een leuke SUBDELTA om de pols en ze is af.

3 likes

is een eigen compositie van haar. check maar es haar FB-site !

1 like

Wat een rasartieste zeg. Die gaat nog hƩƩl ver komen als je het mij vraagt. Nogmaals bedankt voor het delen, hier word ik altijd erg blij van.

Pat Metheny. In zijn genre ook top.

2 likes

Kan dus geen chickie scoren die half hollywood nog niet gehad heeft?
loser…
wel patzertje met klokkies natuurlijk maar jah als je zoveel bij elkaar speelt mag je ook wel een beetje smaak hebben.
makkie

in een pocast van Jake (rolexmagazine.com) zei Goldberger dat John Mayer ā€œa beginner isā€.
Maar toch, wel fijn beginnen hoor. :clap:

Tegenover Goldberger is iedereen een beginner…

1 like

Verbaasd me dat niemand van de zelfbenoemde ā€œkennersā€ het hier over Danny Gatton heeft. Door het blad Guitar Player benoemd tot Greatest Unknown Guitarist. Steve Vai noemt hem een van de allerbesten die er ooit was (1 van zijn gitaren heeft een toonknop van een van Danny’s gitaren). Helaas te vroeg overleden aan zelfmoord wegens depressie.
Master of the Telecaster, fameus country-, jazz- en rockabillygitarist.
Hij kan wat ontoegankelijk zijn (ook qua toon, vrij schel) maar wat deze man oa live kon laten horen… bi-zar!
Samen met Roy Buchanan eigenlijk de Master of the Telecaster waarbij Roy ā€œover het algemeenā€ als Master wordt beschouwd maar hijzelf veel te ā€œbangā€ was voor Danny omdat hij vond dat Danny virtuozer was. Overigens is Roy Buchanan ook niet zo fijn aan zijn einde gekomen…

John Mayer is live overigens veel leuker op de plaat, vooral als hij nummers van anderen speelt. Verder mag hij zich van mij geen gitarist noemen, zo bijzonder is hij niet voor de gitaarwereld.

2 likes

Als jullie elkaar niet afmaken vind ik het prima!

4 likes

Where the light is, van John Mayer. Geniaal (live) album!

1 like

Als de beste al bestaat speelt deze in een genre wat ik niet luister, een klassiek of sessiemuziekant.

Maar voor me zelf zijn er misschien wel 20 gedeeld 1e, John Mayer staat daar niet bij zijn inspiratie wel.

1 like

Eens. Muziek is geen wedstrijd. Waarom is iemand ā€œde besteā€ in de muziek? Vanwege techniek? Vanwege toon? Vanwege uniek zijn? Of anders? Mensen willen nu eenmaal alles classificeren helaas. Geniet gewoon van muziek, gitaristen, bassisten, whatever…

2 likes

Uiteindelijk is het allemaal persoonlijke smaak.

1 like

Al di Meola

Nancy Wilson

1 like

was even het lijstje aan het aflopen Jan al genoemd was… :slight_smile:

Bass Mekanik. Top bass player.

Al di Meola inderdaad

The Minneapolis Midget !!

Carlos Santana

Eric Clapton (heb gehoord dat die iets met horloges heeft… :-))