John Mayer's horloges gestolen.

Horloges bij bank A, papieren bij bank B. Heb ik ook.

Haha welnee. Ik heb Ă©Ă©n goedkoop oud horloge, zonder papieren en die ligt bij Floris

3 likes

Ik vrees van wel en @dreski heeft al wat topics naar boven gehaald. Een site als deze is natuurlijk een etalage voor een kwaadwillende. Zeker wanneer je ook nog andere SM gebruikt als FB en makkelijk te herleiden bent zet je ongewild de deur wel op een kier.

Er is ook al een heel topic geweest waarin werd gewaarschuwd voor geo-tagging. Iets wat ik altijd peteen uitzet. Oftewel posiotioneringsgegeven waar het plaatje is genomen maakt het we heel makkelijk. Ik denk dat er al genoeg mensen onwetend aandacht hebben gevestigd op hun dure spullen en het zo zijn kwijtgeraakt.

Mijn collectie is gelukkig niet waardevol en de moeite waard voor een inbraak.

1 like

Wat is ‘Where the Light Is’ toch een fantastisch album, even tussendoor.

Hopelijk kunnen ze de inbrekers pakken, die wisten natuurlijk dat John zo’n enorme verzameling heeft aan horloges en gitaren (wel eens gelezen dat hij 200+ gitaren heeft, en waarschijnlijk niet de goedkopere varianten).

2 likes

Of wat dacht je van de live uitvoering van Covered in rain op het album Any given Thursday.

Kijk met jou kan ik praten zo te zien, ook een fan. Inderdaad een ongelofelijke uitvoering. Heb zelf ook al aardig wat nummers van hem onder de knie op de gitaar maar het is wel echt een meester. Misschien tijd voor een John Mayer muziek topic op HF? :slight_smile:

1 like

Ik kan er een groot aantal zingen en een paar spelen. Tijd voor een mini HF meeting. :sunglasses:

Hij heeft van veel zaken verstand, die John Mayer. Muziek(gitaar), horloges en vrouwen.

Thanks voor de info, ik wist nog niet van een directe relatie maar goed om rekening mee te gaan houden, al heb ook ik maar een bescheiden kistje.

1 like

Probleem bij sterren is dat ze hun leven leiden als een bedrijf, er zijn zoveel mensen bij betrokken. En ze willen allemaal wat van je, in dit geval zijn horlogekist auw.

Metoo en nog bescheidenerder dan die van jou denk ik maar een beetje waakzaamheid kan nooit kwaad.

1 like

De inhoud van kluizen bij bank zijn overigens vaak niet verzekerd door de bank, voor zover ik weet. Mocht het daar uit geroofd worden kun je alsnog naar je centen fluiten als je het zelf niet verzekerd hebt.

1 like

Bij De Nederlandse Kluis tot €45.000 verzekerd. Daar ligt mijn collectie ook. Voor €149 per jaar toch wel peace of mind. Heb doorgaans slechts 1 min of meer waardevol horloge at a time thuis in de kluis of aan m’n pols. Wel wat goedkopere microbrand horloges en de dozen: oftewel waar ik mee kan leven als het weg is.

1 like

Welke stad heeft De Nederlandse Kluis zijn kluis?

Moet ik dus iedere keer heen en weer rijden om van klokje te wisselen

Interessant, en er zit er een niet al te ver weg. Misschien eens naar gaan kijken :+1:t2:

In meerdere steden. Eindhoven heeft er ook eentje. Toevallig is het voor mij handig omdat ik er bijna elke dag langs rij. Dus makkelijk eke week even wisselen. Ik verwacht dat er maar weinig klanten zovaak binnenwandelen als ik, maar ze maken er vooralsnog geen issue van :upside_down_face:

Neem dan wel ff je paspoort mee (rijbewijs is niet voldoende) voor een kleine rondleiding. Anders kom je niet voorbij de balie. Ergens wel een prettig gevoel ook. Medewerkers worden trouwens gescreend. Ik heb verder geen aandelen in die toko hoor, gewoon een tevreden klant :joy:

Had ik ook, totdat bank A zn filiaal ging verhuizen en er geen kluizen voor in de plaats beschikbaar kwamen :sleepy:

1 like

Dat zeggen vast degenen ook van wie de collectie wel de moeite waard is :sweat_smile:

1 like

Waarschijnlijk met dit verschil dat ik de waarheid spreek, helaas: :joy:

Organiseer jij het? :guitar:

1 like