@John heeft 2 hele mooie Poljot horloges gebracht t.w.t. Poljot Okeah en Sturmanskie .
Beide in mint conditie en door John op tijd en datum gezet , wat een service . Lekker wat over horloges gepraat bak koffie erbij , heel gezellig . John bedankt ben er heel blij mee . Aanbevolen om een horloge van te kopen , topper is die man !
Dankjewel.
Was zeker gezellig. Veel plezier met de horloges!
Dankjewel. Veel plezier ermee
Mijn Sinn 142 verkocht aan John. Prettig en vlot zaken gedaan, gezellig over horloges gekletst met een bakkie koffie erbij.
Was zeker gezellig en een mooie deal. Altijd leuk om medeliefhebbers te ontmoeten.
Mooie flieger gekocht van John.
Prettige communicatie, goede deal. Helaas elkaar niet face to face gesproken wegens verhinderd zijn van mijn kant. Klokje was zorgvuldig verpakt en snel in huis.
Bij een volgende deal doen we zeker een bakkie @John!
Gaan we doen. Veel plezier ermee!
@John is even bij mij langs geweest om me af te helpen van een prachtige duiker. John deed een prima openingsbod. Vanaf het begin een hele soepele en leuke communicatie. Het was erg gezellig om hem over de vloer te hebben. lekker geouwehoerd over horloges en hij heeft mijn horloge nog meegenomen voor de afgesproken prijs ook! Helemaal top dus.
Dikke aanrader.
Vandaag had ik een tripje Haagse Markt en had ik de mogelijkheid om @John zijn Stratoforte te passen.
We hadden eerder deze week al contact over het horloge, maar de maat van 46mm is voor mijn pols van 17,5 cm (vooralsnog) best een dingetje.
Enfin, na wat uurtjes slenteren met m’n vrouw en m’n dochters, en wachten bij elk kledingkraampje, heb ik ze eindelijk kunnen droppen bij een woonboulevard in de buurt van John en doorgereden om het horloge te passen.
Toen ik m’n vrouw en dochters ging ophalen, kon ik het niet achterwege laten om tegen m’n vrouw te zeggen wat een fijne kerel je bent om mee te praten.
@John nogmaals bedankt dat ik de optie heb gekregen om vrijblijvend te passen. Ik vond het een leuke ontmoeting, ook al was er van een koop nog geen sprake.
Zoals ik al zei, wat een prachtig horloge, maar even de maat laten bezinken.
Groetjes en we spreken elkaar sowieso nog wel even ergens dit weekend.
Groetjes,
Kleine_Gup!
Mijn Méraud Antigua heeft een nieuw onderkomen gevonden bij @John. Na het eerste contact ging het snel en werd de deal diezelfde middag nog gesloten. Uiteindelijk een gezellig gesprek gehad met een verzamelend (mede)liefhebber en blij dat de Méraud op HF blijft.
Vandaag mijn NOS Omega Genève verkocht aan @John
Betrouwbare koper.
Komt z’n afspraak na!
Real deal.
Veel plezier ermee🤗
Horloge verkocht aan @John. Leuke ontmoeting weer en John is een man van zijn afspraak.
Graag tot de volgende, het was gezellig!
Vandaag mijn Tudor Pelagos verkocht aan John. Onder het genot van een bak koffie gezellig zitten buurten over horloges! Alles verlies soepel, John blij, ik blij !
Ook hier een dikke duim voor @John
Horloge liefhebber puur sang en vlotte afwikkeling, zeker een aanrader