JohnD

Onder het genot van een kop koffie met @JohnD over onze gezamenlijke horloge - tik gesproken en relaxed zaken gedaan.

Helemaal naar tevredenheid.

Dank en tot de volgende keer!

1 like

Mooie Grand Seiko aan @JohnD overgedragen, makkelijk en vlot ging dat, bedenk net dat ik de koffie ben vergeten… :roll_eyes:

1 like

Horloge Seiko spb077j1 overgenomen van @JohnD, mijn eerste aankoop op HF.
Perfecte afhandeling.
Een topverkoper waar je goed en snel zaken mee kan doenšŸ‘

Vandaag een Alpina startimer overgenomen van John. Perfecte afhandeling. Aardige vent en heel schappelijk met het bijleveren van een extra strap. Zeker aan te bevelen.

1 like

Vandaag een Seiko SKX013 (bedoeld voor een dame) van John overgenomen.
Hij kwam gezellig even uit werk langs, wilde geen koffie (we hebben hele goeie) maar was wel een gezellig horloge onderonsje. Horloge uiteraard helemaal zoals aangegeven. Fijn contact, betrouwbare vent en prima communicatie !

1 like

Vandaag mijn Tudor Ranger verkocht aan @JohnD

Duidelijke communicatie vooraf, precies op tijd zoals aangegeven en ter plaatse was de deal zo rond.

Nog even bijgekletst over de horlogerie en John ging weer terug richting de randstad met zijn nieuwe Ranger.

Veel draagplezier John!

Kortom aanrader

:star: :star: :star: :star: :star:

Gisteren mijn Citizen Promaster BNO151-17 LM De Limited ontvangen van John (@JohnD)
Horloge is in nieuwstaat, precies zoals John hem had omschreven.
Keurig verpakt, snel verstuurd en tegen een aantrekkelijke prijs, heb m gekocht als cadeau voor mijn zoon, stiekem hoop ik dat ie m niet mooi vind :rofl:, dan wordt het mijn vakantiehorloge!
Kortom prima zakendoen met John.

Hallo HFers,
Mooie SARG011 overgenomen van JohnD. Had gehoopt dat Seiko met een rerelease zou komen. Toen kwam deze langs.

Mooie deal kunnen maken. Zonder erover te hebben, ging mijn pakketje verzekerd en aangetekend all-in richting mij.

Pakketje vandaag binnen gehad. Netjes ingepakt. Horloge zoals omschreven in verkoop draadje. Helemaal top!

Vandaag een mooi horloge van John gekocht. Ik ben er echt super blij mee.
Zoals al vaker vermeld is John erg prettig in de communicatie en ook in het echt een prettige man :blush:.
A+++

1 like

Een horloge overgenomen van @JohnD . Ook van mijn kant geen kwaad woord, concrete afspraken, correcte deal en prima afhandeling. Mss tot een volgende keer.

Alles al gezegd over @JohnD :+1:

Een horloge gekocht van JohnD, heel fijn contact en keurig geleverd (zelfs met een extra tropic strap). Niets dan lof!

Deze week een horlogeband overgenomen van John.

Ik had een gezocht topic waarop John reageerde. Hij was in t bezit van de exacte band die ik zocht.
Vervolgens vlotte communicatie, snel overeengekomen en de band op de post gedaan.

Kortom, prettig contact en een fijne ervaring met John, een aanrader!

Dank voor de deal en tot de volgende John :facepunch:t2:

1 like

Vandaag de Ray Mears ontvangen van JohnD een super transactie met hem gedaan.
Nogmaals in het openbaar, onwijs bedankt voor het gunnen en het soepele en snelle verloop, ben er erg blij mee!

1 like

Een gaaf horloge van @JohnD overgenomen. Prettig ontvangst en gezellig over de horloge hobby gesproken. Zeer goede ervaring.
Horloge trouwens zoals aangegeven in de advertentie in perfecte staat. Top!

Top Doxa over genomen van @JohnD. Heel vriendelijk en gezellig gekletst over horloges. Bedankt nog voor de thee :slight_smile: en het horloge natuurlijk!