Vandaag een horloge verkocht aan @JohnD, een nieuw forumlid. Hij communiceert correct, is attent, aardig en komt keurig op tijd. Hier kun je gerust iets van kopen of aan verkopen!
Vandaag, na een korte heldere communicatie een deal gesloten met @JohnD.
Dankzij wederzijds doorpakken was het snel beklonken.
Alvast veel plezier met het horloge John, welk spoedig jouw kant op komt.
Gr. Dave
Seiko Alpinist verkocht aan @JohnD. Nette communicatie en een vlotte afhandeling. Nog geen drie uur na het eerste bericht was de deal al gesloten. Kan hem aan iedereen aanraden.
Veel plezier met de Alpinist👍
Seiko KQ verkocht aan John @JohnD.
Vlotte betaling en snelle afhandeling van een issue na ontvangst.
Horloge verkocht aan JohnD. Snelle en nette afwikkeling!
Horloge verkocht aan @JohnD. Vlotte transactie, snelle betaling en aangenaam contact. Aanrader om zaken mee te doen!
Horloge verkocht aan @JohnD Vlotte en goede deal gesloten! Zeer prettig contact en goede en duidelijke afhandeling Aanrader om zaken mee te doen!
Heb een horlge gekocht van @JohnD. Hij was zeer eerlijk en aangenaam in de verkoop van het horloge. Eenmaal het geld ontvangen ook zeer vlot verstuurd en zelf nog op tijd aanwezig voor het nieuwe jaar begon!
Een heel aangename koop gehad en zal zijn komende verkopen zeker in de gaten houden!
Prachtige Seiko Presage mogen overnemen van @JohnD voor een heel eerlijke prijs. Horloge was zoals beschreven zo goed als nieuw. Zeer aangenaam persoon in de communicatie. Afspraken en verzending verliepen heel vlot. Aanrader.
Schitterende Seestern overgenomen van @JohnD. Goede deal, snel verzonden en perfect verpakt. Wat wil je nog meer?
Ik heb een gave Seiko Tank overgenomen van JohnD. Alles was binnen no-time geregeld en het pakketje werd snel en top ingepakt verzonden. Aanrader!
Bijzonder fijne ervaring met @JohnD gehad afgelopen dagen: ik heb een leuke Hamilton aan hem mogen verkopen.
John communiceert helder (en fijn!), komt toezeggingen na en is realistisch in het bieden. Ik zou zonder nadenken een volgende transactie met hem doen!
Ook hier enkel positieve ervaringen met John.
2 pagani horloges gekocht van John snelle levering.top. Bedankt
Een dik compliment voor @JohnD
Horloge was niet helemaal goed aangekomen, maar JohnD heeft het top opgelost. Dit soort forumleden maakt het verschil.
Absolute aanrader!
Spijtig genoeg moet het eens een negatieve comment zijn.
Had gestuurd naar JohnD voor een horloge te kopen en was hiervoor ook de eerste. Vroeg wat bedenktijd maar met een duidelijke implementatie dat ik zeer veel interesse in het horloge had.
Zonder iets van hem te horen kreeg ik de volgende dag een bericht dat hij het horloge nu aan een ander verkocht heeft.
Ik weet zeker dat hij hier zeker al de rechten voor heeft, maar is toch zeker niet mooi van hem vind ik persoonlijk.