JohnvdT

Tudor catalogus verkocht aan @JohnvdT via de veiling tbv de ramp in Turkije en Syrië. Snel afgehandeld en fijne communicatie!

1 like

Vandaag kennis gemaakt met @JohnvdT en een prachtig horloge overgenomen van deze beste man. Goede communicatie en gezellig gepraat bij de aankoop.
Nogmaals bedankt voor het aanbod. :+1:t3:

1 like

Mijn Venezianico ging vandaag richting John en dat ging zoals het hoort: snel, gezellig en zonder gedoe! Dank voor de deal John en veel draagplezier!

2 likes

Mijn goede vriend op visite

Gisteravond was mijn vriend John gezellig op visite, waarom? Nou heel simpel, hij had een heel mooi horloge wat ik wilde/moest hebben. Dit ging natuurlijk niet zonder slag of stoot, moest hem het mes op de keel zetten om hem zover te krijgen afstand te doen van dit hele mooie horloge. Maar goed, zoals ik al aangaf mijn goede vriend. Dus waren we er snel uit, heel gezellig met John natuurlijk over horloges gesproken. Er was echter 1 voorwaarde, John stap in je auto, rij 1,5 uur en kom gezellig langs. Niet voor een uurtje want zo ga je niet met vrienden om, je kent het wel lekker ouwehoeren zo met z’n 2en, o wacht met z’n 3en Assie mocht er ook bij zijn. Horloge was natuurlijk zoals John het beschreven had met mooie foto’s.
Het is alleen wel een dure klant, liters water dronk hij dit in tegenstelling tot mij. Tijdens een bbq gewoon lekker een fles met John’s Schiedamse Jenever meester gemaakt.
Maar goed ik dwaal af, horloge is prachtig en is ook niet het eerste horloge wat ik van John overnam. Kortom, geen fabeltjes bij John. Gewoon een zeer gewaardeerd lid en vriend waar het prima zaken mee te doen is :+1:

John is dus echt een aanrader om een leuk/mooi horloge van te kopen/verkopen en wie weet wat de toekomst nog brengt :ok_hand:

John, bedankt dat je deze mij gunt, ga er zeker van genieten :+1:

edit: NA volgt nog :smiley:

2 likes