JohnWick

Zojuist een Seamaster Diver 300M Co-Axial Master Chronometer ingeruild op een… Seamaster Diver 300M Co-Axial Master Chronometer. @JohnWick heeft de blauwe op staal meegenomen, ik heb de zwarte op rubber overgenomen. Superfijne vent met veel kennis van zaken, aanrader!!

1 like

Prettige communicatie en afhandeling met @JohnWick. Heeft bij mij de blauwe rubberen band voor de omega seamaster overgenomen.
Toppie :+1:

1 like

Volgens mij heb ik hem gewoon weer terug gekocht van @JohnWick :see_no_evil::hear_no_evil:
Wederom vlekkeloos, echt aan te raden. Topper.

1 like

Seiko SPB149J1 van @JohnWick overgenomen.
Snelle deal en heldere communicatie via de mail. Bij het ophalen van het horloge gastvrij ontvangen en nog gezellig over horloges kunnen kletsen. @JohnWick is een echte liefhebber en een aanrader als verkoper. :+1:

3 likes

Topervaring! De sla043 overgenomen. Prettige vlotte communicatie. Bombproof verzonden na goed overleg. Horloge zoals omschreven.
Staat bij mij op de A list!

Bor

1 like

Ook van mij een dikke plus voor @JohnWick. Meer dan HF waardig! Aanrader.

gr, Vigorelli

1 like

M’n zoon heeft een prachtig horloge overgenomen van @JohnWick, en ik mocht daarbij aanwezig zijn :wink:
Het horloge voldeed aan alle verwachtingen, en onder het genot van een lekker kopje koffie hebben we nog wat horlogeverhalen uitgewisseld. Gezellig!
Absolute aanrader, en graag tot een volgende keer.

1 like

Afgelopen maandag heb ik een prachtig horloge overgenomen van Johnwick.

Horloge voldeed aan de verwachtingen en de communicatie verliep vlot

Eenmaal bij hem thuis hebben we nog anderhalf uur geouwehoerd over horloges en auto’s.

Alles bij elkaar een dikke prima !

Bedankt nogmaals