Jomashop Oris Big Crown small second, pointer day

Goede avond!

Op Jomashop heb ik momenteel een hele nette deal voor deze betreffende Oris gevonden.
Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met Jomashop en liever nog icm de verkoop van Oris.
Ik wil overigens betalen via PayPal gezien daar volgens mij de beste aankoopbescherming geleverd wordt.
Kan wel wat topics vinden hier over, maar de meeste zijn toch al weer een tijdje ‘over de datum’. Ben vooral benieuwd hoe het de laatste tijd gaat uiteraard!
Het overgrote deel van de internet reviews is positief, dat maakt het toch wel erg aantrekkelijk!

Alvast bedankt!

Reken op circa 25% extra kosten voor douane/import/belasting

2 likes

Daar heb ik inderdaad rekening mee gehouden, als ik dat er bij tel, scheelt het nog ongeveer 600,-.
Wordt wel erg aantrekkelijk!
De bijkomende kosten dienen bij de postbode betaald te worden, toch? Moet dit contant, of kan dit ook per pin? En hoor ik die extra kosten pas aan de deur, of word ik daar vantevoren van op de hoogte gesteld? (Ik heb dit nog nooit zo gedaan, vandaar alle vragen)

Ik heb een keer het pakket bij het postkantoor opgehaald en daar betaald.
En (ik weet het niet meer zo goed) ik dacht een keer een rekening achteraf in envelop te hebben ontvangen.

Aftikken bij het postkantoor, als je invoerrechten moet betalen komt het pakketje dus ook niet meer op je thuisadres. Bij mij niet tenminste, 7 keer gehad met PostNL.

Nadat het internationale tracking nummer omgezet is naar een Nederlandse zie je pas hoeveel je moet betalen.

Met andere woorden, je pakketje moet eerst voorbij de douane zijn voordat je het weet.

Bij Joma krijg je geen full set , dus in ieder geval geen garantiekaart dus ook geen Oris garantie

Dat ligt eraan waarmee ze versturen. Ik weer dat FedEx t intern regeld, je krijgt de factuur vd invoer achteraf. Dhl werkt ook zo momenteel meen ik

Opzich geen enkel probleem hoe het betaald moet worden, maar mocht ik dat contact af moeten tikken, is het altijd handig om te zorgen dat het er is :wink:
Dat ik geen full set krijg is op zich ook geen probleem, het Oris service center (Nieuwendaal) zit hier om de hoek, en als er iets is klop ik daar wel aan. Het verschil in prijs maakt een reparatie wel weer goed.
Ik lees gelukkig ook genoeg goede ervaringen, dus heel veel zorgen om een horloge met grote problemen maak ik me niet.
Het enige jammere is dat het horloge pas over 5-7 dagen verstuurd zal worden omdat hij niet op voorraad is en daar uiteindelijk nog eens door een quality check moet…
Achja, heb er gelukkig geen haast bij!

1 like