Jonkerzwei

Ik vond geen topic terug van @Jonkerzwei, dus bij deze een eerste positieve ervaring.
Zonet een horloge aan hem verkocht: prettige communicatie en vlotte betaling, aanrader! :+1:

1 like

Erg fraai bandje van @jonkerzwei overgenomen. Razendsnelle afhandeling en militaristisch degelijk verpakt verzonden :slight_smile: :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Deze week heb ik de eer gehad om @Jonkerzwei een horloge te verkopen. Heel heldere en vlotte communicatie. Helaas niet de mogelijkheid gehad om af te spreken door de corona maatregelen, maar uiteindelijk heeft DHL dit probleem kunnen oplossen. Nogmaals veel plezier met je NA Thomas! :v:t3:

2 likes

Afgelopen Maandag ook een transactie gedaan met deze onbetrouwbare persoon; Thomas ,Forumnaam @Jonkerzwei / trustlevel 2, en in overleg met Jur wilde ik hier jullie deelgenoot van maken, mocht je in de toekomst iets kopen bij deze persoon!
Hij bod hier een paar Rolex spulletjes aan waaronder een Sleutelhanger, werd ook zo omschreven als zijnde van Rolex.
De vraagprijs betaald en na twee dagen werd het bezorgd, en wat schets mijn verbazing het was nep, er stond niet eens Rolex in maar Crown DNA, wat op de geplaatste foto niet zichtbaar was en ook niet vermeld werd in de advertentie.
@Jonkerzwei hier op een bericht gestuurd en aangegeven dat ik de koop wilde ontbinden en de nep sleutelhanger terug wilde sturen op mijn kosten, Dit wilde hij niet want hij gaf aan dat ik zelf verantwoordelijk was voor de aankoop want volgens hem had ik zelf moeten vragen of dat het wel 100% Rolex was, wel bod hij aan om ter compensatie €10,- euro terug te storten, lachertje.
Ik heb hem laten weten dat ik het een paar dagen zou laten rusten zodat hij alsnog de kans heeft om de koop ongedaan te maken, maar helaas geen reactie gehad van hem kant, hierop Jur een bericht gestuurd en die vond het goed dat ik dit hier deelde.
Dus beste Forumleden doe er je voordeel mee en pas op met iets kopen van deze persoon die het naar het schijnt heel normaal vind om maar nep artikelen aan te bieden hier op het Forum.

Rolex travel pouch gekocht van @Jonkerzwei.

Mooie en correcte afhandeling.