joostdh

Twee keer prettig zaken gedaan met Joost (@joostdh). Betrouwbaar en enthousiast :+1:

Aanrader.

1 like

Het genoegen was wederzijds!

Nadat ik een paar dagen geleden en topic had aangemaakt waarin ik opzoek was naar een korte bruine lederen band voor mijn Sarb017. Stuurde @joostdh mij een bericht waarin hij een korte Rios lederen band aanbood. Joost maakte geen gebruik meer van het bandje een bood het gratis! aan. vandaag het bandje binnengekregen en het bandje kwam goed verpakt en nog met een leuke boodschap aan.

Dit soort acties maakt dit forum tot het leuke forum wat het nu is. Bedankt Joost. :+1:

2 likes

Graag gedaan. En respect dat je er toch voor wilde betalen :grin:

Een horloge verkocht aan @joostdh prima ervaring, snelle betaling, supervriendelijk en goeie communicatie. Aanrader!! :+1:t2:

1 like

Het gevoel is wederzijds, super wanneer het zo gezellig en makkelijk gaat.

1 like

Snelle deal gemaakt met @joostdh. Aanrader, snelle betaling, fijn contact!

1 like

Horloge verkocht aan @joostdh.

Goed contact en een prettige, vlotte deal. Een echte aanrader :+1:t3::+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @joostdh Fijn contact en goede deal gesloten! Aanrader! :slight_smile: :+1:

1 like

Strap verkocht aan @joostdh. Super vlotte communicatie :slight_smile:

1 like

Een horloge verkocht aan @joostdh. Vlot verloop van communicatie in gans proces, vlotte afhandeling van betaling. Leuk om mee samen te werken op dit forum. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Joost, korte video call gehad met uitleg over de goederen en deze na betaling opgestuurd. Duidelijk in communicatie, komt z’n afspraken na. Aanrader om zaken mee te doen!

Horloge verkocht aan Joost. Prettig zaken doen; deal vlot gesloten en vriendelijke, heldere communicatie :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Joost. Snelle deal. Geen gedoe over prijs. Mooi om te horen dat hij er tevreden over is. Aanrader.

1 like

Een seiko verkocht aan @joostdh: snelle deal, snelle communicatie, snelle betaling, allemaal top! Excuses dat postnl niet van dezelfde werkijver is als jou, joostdh, maar blij dat het pakket er toch na enkele dagen wachten is geraakt!

1 like

Geen excuus nodig, de horloge maakte het wachten waard!

Wat bandjes verkocht aan @joostdh. Prettig contact, aardige kerel en snelle betaling, helemaal goed! :+1:

1 like

Horlogebandje verkocht aan Joost. Fijne communicatie en vlotte betaling.

Aanrader :+1:t2:

1 like

Strapcode bracelet voor de Spb14X overgenomen van @joostdh Alles duidelijk en snel geregeld en nog voor de kerst in huis! :christmas_tree:
5 reeten!

1 like

Mooie Traska verkocht aan @joostdh
Prettige communicatie met een snelle deal.
Joost is een aanrader om zaken mee te doen.
:+1:
Paul

1 like