Joranwind

Hallo mede HF’ers,

Afgelopen week heb ik een fonkelnieuwe Hamilton Khaki automaat ter overname aangeboden en ik werd verrast door de grote belangstelling (waarvoor dank!). Een van de geïnteresseerden was @joranwind die met veel enthousiasme en recht-door-zee communicatie aangaf dat 'ie dit klokje al langer op zijn wishlist had staan.

Het is natuurlijk schitterend als een horloge van de ene liefhebber overgaat naar de andere klokkiegek en dat bleek ook in dit geval zo te zijn. Na een kort biedproces en enkele leuke mails over en weer waren we er vlak voor het weekend uit met elkaar. Joran heeft het afgesproken bedrag snel overgemaakt en ik heb het pakje zo snel als ik kon aangetekend (en stevig ingepakt :wink: ) verzonden naar het adres van zijn keuze. En zelfs PostNL werkte goed mee: het pakket is nog in het weekend bezorgd zodat Joran er meteen van kon genieten.

“I love a plan when it all comes together!”

Klasse Joran, heel veel plezier gewenst van je Hamilton en bedankt voor het prettige verloop van onze deal.

Cheers, Otto :sunglasses:

1 like

Ook ik heb een horloge overgenomen van Joran.
Goed en snel contact.
Pakketje goed ingepakt en zeer snel verzonden.
Topper 5 sterren.

Joran bedankt voor de mooie Hamilton!
En tot de volgende keer.

Steinhart Vintage GMT overgenomen van Joran

Prima verpakt en goede deal, horloge als omschreven dus top!

Fantastische Glycine overgenomen van @joranwind. Snel, duidelijk, redelijk. Will buy again. Fijn zaken doen, man! Tot de volgende!

1 like

Enthousiast en vriendelijk lid :+1:

Onlangs een horloge verkocht aan @joranwind. Goede communicatie, keurige betaling. Absolute aanrader!