_jordy

Gisteren m’n absolute grail (naast mn speedmaster natuurlijk :wink:) bij @_jordy gekocht. Geweldige ervaring!

Toen ik een tijdje terug een advertentie plaatste voor een datejust hebben we al meermaals via whatsapp en telefonisch contact gehad, maar ben destijds toch voor een ander model gegaan. Laatst weer contact opgenomen met Jordy omdat ik interesse had in het overnemen van een prachtige en scherpe 16710 uit 2007. Wederom vaak met elkaar gebeld, en uiteindelijk heeft ‘ie vanaf z’n vakantielocatie heeft alles geregeld voor me en stond er gisteren een pakketje op me te wachten. Super geregeld gewoon!

Jordy bedankt jongen, en graag tot een volgende keer :grin:

2 likes

Geniet er van Tom! :facepunch:t3:

2 likes

Mooi horloge gekocht van @_jordy. Vriendelijke vent, echte liefhebber en erg netjes in contact en afhandeling. Dikke prima!

1 like

Dank je wel! Heel veel plezier van de black bay 58. Wie weet tot snel weer. :coffee:

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Jordy. Fijne en vlotte communicatie, zijn het eens geworden en vervolgens afgesproken onder het genot van een kop koffie!

Prettig en betrouwbaar lid, wie weet tot de volgende :+1:

1 like

Dank voor de vlotte afhandeling, en natuurlijk niet te vergeten het leuke gesprek over onze passie! Geniet van je mooie Tudor en wie weet tot snel weer. :smile:

Horloge verkocht aan @_jordy. Erg fijne en persoonlijke deal. Afgesproken op een veilige en mooi kantoor voor de overdracht. Een aanrader om zaken mee te doen!