Ik was op stage wat aan het zoeken naar horloges van bekende personen op de wereld. Kwam ik ineens het horloge tegen van Barack Obama.
Op ebay vind je hem voor rond 200/250 euro.
Wat me opvald het is een simpele quartz chrono. Voor 100 euro minder heb je een seiko. Is dit horloge het geld waard? Of is het gewoon zo duur omdat het voor Obama is gemaakt?
P.S. Ik vind het wel een mooi horloge, dus daarom wat vragen, leuk verjaardagscadeau misschien:D
Het horloge is niet zo duur omdat het voor Obama is gemaakt. Het horloge is zo duur omdat Obama er 1 draagt (gekregen van iemand van de Secret Service geloof ik?). Veel mensen willen dan ook zo’n horloge hebben. Vraag en aanbod… De vraag is gestegen, dan stijgt de prijs dus ook…
Het is net wat je wil… Mij kan het niet boeien wat Obama draagt, ik vind het horloge niet mooi en zal hem dus niet kopen.
het klopt allemaal. Obama droeg voorheen zijn Tag, kreeg toen hij president werd een aandenken van de geheime dienst en nu is er die Jorg Gray. ik kende het merk niet.
“Hello Obama, over here in Holland we are with a few lunatics who like to introduce you to our favourite website. It is called the Horlogeforum. Please introduce yourself before you place your first topic and remember: NO COUNTERFEITS!!”:D:D
“Hello Obama, over here in Holland we are with a
few lunatics who like to introduce you to our
favourite website. It is called the Horlogeforum.
Please introduce yourself before you place your
first topic and remember: NO COUNTERFEITS!!”:D:D
Ja, ik loop stage bij een makelaarskantoor, drukdrukdruk. Maar af en toe zoals nu heb je wel even tijd om het forum te checken. het is niet zo als een fulltime baan.
thieuster Schreef:
Ik was op stage wat aan het zoeken naar
horloges… Zooooooo, vertel ons welke studie je
volgt. Kan ik me misschien nog (laten) omscholen.
Yup, heb dat (helaas) ook gezien bij MTM horloges. Toen Jack Bauer van 24 em droeg waren ze zomaar ineens een stukkie duurder geworden. Maar daar zat waarschijnlijk een stukje sponsorkosten in…