Jorg gray Barack Obama horloge zijn geld waard?

Ik was op stage wat aan het zoeken naar horloges van bekende personen op de wereld. Kwam ik ineens het horloge tegen van Barack Obama.

Op ebay vind je hem voor rond 200/250 euro.
Wat me opvald het is een simpele quartz chrono. Voor 100 euro minder heb je een seiko. Is dit horloge het geld waard? Of is het gewoon zo duur omdat het voor Obama is gemaakt?

P.S. Ik vind het wel een mooi horloge, dus daarom wat vragen, leuk verjaardagscadeau misschien:D

Hier een foto:

Het horloge is niet zo duur omdat het voor Obama is gemaakt. Het horloge is zo duur omdat Obama er 1 draagt (gekregen van iemand van de Secret Service geloof ik?). Veel mensen willen dan ook zo’n horloge hebben. Vraag en aanbod… De vraag is gestegen, dan stijgt de prijs dus ook…

Het is net wat je wil… Mij kan het niet boeien wat Obama draagt, ik vind het horloge niet mooi en zal hem dus niet kopen.

Volgens mij heeft Obama een andere versie en dat is deze…

Ik zou dan liever zijn Tag Heuer hebben…

het klopt allemaal. Obama droeg voorheen zijn Tag, kreeg toen hij president werd een aandenken van de geheime dienst en nu is er die Jorg Gray. ik kende het merk niet.

Hmm ik vind de eerste het mooist, en beiden toch moooier dan de Tag.

(tu) v.w.b. de motivatie om niet aan te kopen.

zoveel horloges in een korte tijd waarschijnlijk ook getikt en moeten we hem een uitnodiging sturen voor ons mooie forumpie

En hoe gaan we dat dan wel doen?

“Hello Obama, over here in Holland we are with a few lunatics who like to introduce you to our favourite website. It is called the Horlogeforum. Please introduce yourself before you place your first topic and remember: NO COUNTERFEITS!!”:D:D

Ik was op stage wat aan het zoeken naar horloges… Zooooooo, vertel ons welke studie je volgt. Kan ik me misschien nog (laten) omscholen.

Menno

Malus klinkt goed dacht ik zo!!

malus65 Schreef:

En hoe gaan we dat dan wel doen?

“Hello Obama, over here in Holland we are with a
few lunatics who like to introduce you to our
favourite website. It is called the Horlogeforum.
Please introduce yourself before you place your
first topic and remember: NO COUNTERFEITS!!”:D:D

and remember, we LOVE pictures!!

obama is hier al geweest… wel undercover… kun je je Fr3d nog herrineren…
nou dat was m.:wink:

Ja, ik loop stage bij een makelaarskantoor, drukdrukdruk. Maar af en toe zoals nu heb je wel even tijd om het forum te checken. het is niet zo als een fulltime baan.

thieuster Schreef:

Ik was op stage wat aan het zoeken naar
horloges… Zooooooo, vertel ons welke studie je
volgt. Kan ik me misschien nog (laten) omscholen.

Menno

Haha, je bent niet de enige… heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt :stuck_out_tongue:

Even met z’n allen over horloges kwebbelen, en dan natuurlijk op web foto’s bij zoeken :smiley:

Yup, heb dat (helaas) ook gezien bij MTM horloges. Toen Jack Bauer van 24 em droeg waren ze zomaar ineens een stukkie duurder geworden. Maar daar zat waarschijnlijk een stukje sponsorkosten in…