Jorrieeee

Horloge verkocht, fijne snelle communicatie en een leuke overdracht, aanrader :+1:

1 like

Een set Sully Special vintage verkocht aan @Jorrieeee.
Heel vlotte communicatie en aansluitende deal.
Bedankt Jordy en geniet van jullie NA.

1 like

Vostok verkocht aan @Jorrieeee: fijne communicatie en snelle deal. Prettig om zaken mee te doen!

1 like

@Jorrieeee een horloge verkocht . Fijne communicatie en vlotte afhandeling .
Hele aardige man , prettig om zaken mee te doen .
Aanrader !!!

1 like

Mooie Bulova van @Jorrieeee overgenomen. Jordy was mij een flink stuk tegemoet gereden om in het midden koffie te drinken om mij het horloge te laten zien.

Super ontmoeting en prachtig horloge. Aanrader!

1 like

Mooie Pelagos overgenomen van @Jorrieeee,

Prettig contact, leuke “date” en uiteraard een
heel mooi horloge.

2 likes

Onlangs een leuke skindiver aan @Jorrieeee orrieee verkocht en dat was fijn en snel geregeld. Thanks en veel plezier nog met het horloge!

1 like

Leuke Vostok Amfibia Neptune overgenomen van @Jorrieeee. Het horloge was snel verzonden en kwam netjes ingepakt aan. Prima zaken te doen met dit forumlid.

1 like

Van Jordy / @Jorrieeee een Vostok overgenomen. Een mooi horloge voor een mooie prijs. Een aanwinst voor de Vostok-kist.
Jordy, bedankt voor deze aangename deal :+1:

1 like

Vorige week contacteerde @Jorrieeee me ivm een tudo BB54 die hij verkocht.

Het duurder maar enkele seconden voor de deal gemaakt werd.

Als snel kreeg ik een overvloed van detailfoto’s gestuurd van het horloge en de staat ervan.

Na een vlot contact werd er een tijdstip en datum vastgelegd, dit was toevallig zeer kort san huis.

Eens daar werd ik vriendelijk ontvangen met een cappucino en een leuke babbel met hem en zijn dochter. Ik kreeg het horloge te zien en de staat van het horloge kwam perfect overeen met de gemaakte foto’s!

Zeer aangename en enthousiaste horlogeliefhebber, zeker en vast een aanrader als je een horloge in alle vertrouwen wilt kopen!

1 like