Jos

Een horloge aan @Jos verkocht.
Perfect gelopen email wordt snel beantwoord.
Een soepele verkoop.
Een aanrader om zaken mee te doen

1 like

Wat banden en een Bezel aan @Jos verkocht. Goede communicatie een vlotte deal! Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Een horloge aan @Jos verkocht. Fijne communicatie, snelle betaling en even een bericht zodra Jos het horloge had ontvangen. Aanrader wat mij betreft!

1 like

Sailcloth band verkocht aan Jos. De communicatie ging snel en overhandiging zeer vlot, was ook aan het werk dus moest wel, alleen altijd jammer een liefhebber niet langer te kunnen spreken… Jos bedankt en veel plezier van het bandje! De MOD zag er alvast gaaf uit.

1 like

Een horloge verkocht aan Jos, prettige communicatie en vlotte betaling. Keurig een berichtje na het ontvangen van het pakketje. Prettig zaken doen met @Jos!

1 like

Mijn DH 1964 aan @Jos verkocht. Het is prima zaken doen met Jos. Supersnel, vriendelijk, kortom een aanrader!

1 like

Mijn HFLE 2017 aan @Jos verkocht. Ik geloof dat ik binnen een kwartier na plaatsen van de advertentie het bedrag op de rekening had staan. Oftewel: snelle deal, snelle en prettige communicatie, en vlotte betaling.

Aanrader!

1 like

Recent een Bulova verkocht aan @Jos. Door een fout van mijn kant duurde het helaas langer dan gepland maar hij wachte geduldig af. Een serieuze koper met correcte en snelle communicatie. Aanrader dus!

1 like

Een mooie Seiko duiker aan @Jos verkocht. Snelle communicatie en betaling, prettig zaken doen. Hartelijk dank en veel draagplezier van het horloge!

1 like

Seikoduiker aan @Jos verkocht.
Snelle afhandeling, goede communicatie zou zo weer zaken met hem doen!

1 like

En dat gaat vast nog eens gebeuren :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Jos, alle communicatie was helder en vriendelijk, afhandeling ging razend snel, en ik hoop dat ie er plezier van gaat hebben.

Dank je wel, @Jos!

Aanrader! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Jos. Snel tot een leuke deal gekomen en vlotte, heldere communicatie. Betaling was binnen enkele seconden na ons akkoord al in orde. Dat je veel plezier aan het horloge mag beleven!
Aanraden!

1 like

De snelste deal ooit met @Jos gedaan. De communicatie is vlot. Bij het sluiten van de deal stond het bedrag al in mijn PayPal wallet. Een ware aanrader!

1 like

Mijn Le Jour aan Jos verkocht, een soepele ervaring en ben blij dat hij bij hem is terechtgekomen.
Jos is imho een aanrader!

Jos heeft wat gereedschappen overgenomen. Prettig contact en dito communicatie. Aanrader, 5 pleesjes

Jos weer over de vloer gehad. Prima vent met wie prima afspraken te maken zijn. Weer 5 pleesjes :smiley:

1 like