Josh

Paar leuke bandjes gekocht van @Josh. Prima communicatie en verpakking! Aanrader dus

1 like

Heb van Josh de Ginault Ocean Rover overgenomen, ging via erg fijne communicatie en is na overeenkomst vlot overgemaakt! Hulde!

Met vriendelijke groet,

Bas

1 like

Van @Josh een mooie horlogedoos mogen overnemen. Snel verzonden, doos is in de staat zoals omschreven, en prima verpakt in de originele doos.

Dank je wel , en wellicht tot een volgende keer!

2 likes

Horloge ruil gemaakt met @Josh en alles naar wens en zoals besproken dus zal wederom niet de laatste deal zijn die we doen, aanrader wat mij betreft :+1:t2:

2 likes

Mooie vintage chrono van @Josh overgenomen. Prettige communicatie, snelle verzending, goed verpakt, kortom: :+1::+1:

2 likes

Hier weer een leuke deal gemaakt met Joshua. Zoals eerder duidelijke goede en snelle communicatie en het geld was er ook in no-time :+1:t2:
Aanrader dus !

1 like

Leuke band van @Josh gekocht.
Bedankt voor de goede verzorging Josh :+1::ok_hand:

1 like

Leuke hommage gekocht van @Josh.
Goede communicatie en goed ingepakt. Top👌

1 like

Hele gave mod van josh ontvangen, snelle communicatie en verzending.

zal waarschijnlijk vaker zaken met hem doen👍🏻

1 like

Weer zaken gedaan met @Josh. Vriendelijke kerel die ik al een keer in het echt heb ontmoet. Zeker een aanrader. 10/10 :+1:t3:

1 like

Afgelopen week een Citizen aan @Josh verkocht. Na een leuk gesprek via WhatsApp een deal kunnen maken daarna een snelle en correcte afwikkeling!! Nogmaals veel plezier er mee!!

1 like

Beter laat dan ooit. Heb begin dit jaar een mooie klokers van @josh gekocht. Het horloge heb ik opgehaald en onder genot van koffie mooie horloge verhalen gedeeld. Fijne deal, fijne gast, nog steeds blij met de aanwinst.

1 like

Een San Martin overgenomen van @josh. Goede communicatie, snelle verzending en prima verpakt. Kortom een uitslaande verkoper!

1 like

Prachtige Anker overgenomen van @Josh leuk contact gehad, supersnelle verzending. Top service!

1 like

Vandaag een bomvrij pakketje binnen gekregen van @Josh met een leuk horloge erin voor mijn kleinzoon :+1:

1 like

Gisteren wat mooie knutselwerkjes opgehaald van @Josh, Erg communicatief en flexibel. Top verkoper dus!

1 like