Josh

Bij Josh toegeslagen met aanschaf van een heel voordelig leren horlogebandje.

Verzending en communicatie perfect dus dikke :+1:

1 like

Dank!

Vandaag een ruil gedaan met @Josh en naar volle tevredenheid, snelle communicatie/respons en daarna op zeer korte termijn afspraak gemaakt en de deal gesloten zoals afgesproken dus een aanrader !! :+1:t2:

1 like

Horlogeband geruild met @Josh, leuk contact en snel op de mat, toppie :thumbsup:

1 like

Bandje van @Josh overgenomen. Prima transactie, ging soepel!

1 like

Bandje verkocht aan @Josh. Soepele transactie, snelle betaling. Top! :+1::+1:

1 like

Mooie deal gedaan met Josh. Snelle en correcte afhandeling, echte horlogeliefhebber. Dank!

1 like

Vandaag persoonlijk een mooie Squale overgedragen aan Joshua. Toch wel het leukste bij een deal om de persoon achter de nickname te ontmoeten. Had helaas niet veel tijd, anders hadden we de prettige gang rond de verkoop van de klok nog verder kunnen uitdiepen. Veel plezier met de Tropic en bedankt voor de enthousiaste deal! :+1:

1 like

Ik had vandaag interesse in een horloge aangeboden door Josh maar wilde nog wat onderzoek plegen alvorens de deal rond te maken gezien ik er weinig over wist. Josh wilde het horloge wel tijdelijk voor mij vasthouden en reageerde snel op alle PMs. Na wat onderzoek toch laten afweten zonder het gevoel te krijgen dat dit een probleem was. Dus alhoewel de deal uit bleef was de communicatie wel fijn.

1 like

Gisteravond een plezierige visite gehad van Josh van wie ik een leuk Frans ‘Heurlux’ klokje heb overgenomen. Communicatie en correspondentie vooraf was ook top. Erg aardig van hem om even bij mij langs te willen komen om het klokje te brengen. Enthousiast gesprek gehad over onze horlogeverslaving. Een aanrader! Graag tot nog eens @Josh !

1 like

Zojuist een Seiko SRP307 over mogen nemen van @Josh

We hadden op een duidelijke plek afgesproken, wat erg handig is. De communicatie was goed, alles verliep soepel. Ook was ik erg op mijn gemak met Josh waardoor ik genoeg tijd had om het horloge even rustig te bekijken. Hij leek geen haast te hebben wat ik erg op prijs stel.

Kort samengevat; erg Vriendelijk, duidelijk en een vlotte afhandeling. Top! Ik ben blij met mijn aankoop.

1 like

Zojuist een leuke horlogedeal met Joshua gesloten. Prima communicatie en het horloge voldeed aan de verwachtingen. Een aanrader dus…

1 like

En weer teruggekocht :roll_eyes: en dat ging weer net zo plezierig en rap, @Josh bedankt weer voor een geslaagde deal​:+1:

1 like

Horloge gekocht van Joshua. Erg prettige deal en snelle verzending.

1 like

Horloge verkocht aan Joshua. Snelle deal, snelle betaling en goede terugkoppeling. :+1:

1 like

Vandaag een horloge kist van @Josh overgenomen en daarmee een heel vriendelijke, enthousiaste en gastvrije jongeman ontmoet, die al een horloge liefhebber pur sang is. Heb iets te lang gezellig gepraat en was nog net op tijd thuis voor m’n volgende afspraak…:blush:
Een absolute aanrader en anytime again!:+1:

1 like

Een Tiger Concept overgenomen van Joshua. Horloge zoals omschreven, goede communicatie en vlotte verzending. Top!

1 like

Een prachtige Bulova Super Seville overgenomen van @Josh. Prettige communicatie en snelle verzending dus top!

1 like

@Josh heeft van mij de Ginault overgenomen en zoals eerder een snelle en correcte deal gemaakt. Het geld gelijk gestort en een terugkoppeling bij ontvangst dus helemaal top weer. Aanrader dus :+1:t2:

1 like

Hi,

Gisteren heb ik een mooie SARB035 bij Joshua opgehaald.Prima communicatie vooraf, prettige afspraak. Zeker een aanrader!

1 like