Moet ik even graven.
Prima duo waarmee je met elk outfit uit de voeten kan! Afgelopen week bijna zo’n cocktail besteld bij de Timco, staat nog steeds op het verlanglijstje!
Dit. Ook ik heb ze niet alle 2 in bezit, maar mocht ik voor 1000 euro een collectie opbouwen dan zou ik voor een 2 piece kiezen en wel deze:
De CWC g10
En de mido commander shade
Lekker setje hoor.
Simpel, mooi en doeltreffend. Welk model is dat van tissot?
tissot heritage petite seconde
Welke referentie is deze blauwe Alpina?
Deze twee bij elkaar zijn ongeveer 990 euro geweest zijn.
Een bij een opheffingsuitverkoop en de andere via het forum 2e hands voor dezelfde prijs.
Ik snap je, die plaat van die mido is fantastisch!
Voor mij komt het dan zo uit!
En deze erbij omdat ik hem als cadeau heb gekregen van mn vader, (van zijn vader naar hem, van hem naar mij en later van mij naar mn zoon) Als we de goudwaarde zouden tellen kom ik natuurlijk ver boven de 1000 euro maar aangezien het een cadeau was tel ik hem als freebie
AL-555LNS4H6
Haha goede tactiek. Was eventueel gekregen cadeaus vergeten uit te sluiten. Maar je gekregen vintage horloge maakt de set wel compleet😉
Met de shitload aam NATOs* erbij voor net geen 1000 aangeschaft. De Yema, Vostok, en Precista 2e hands via hier.
*ik heb misschien een beetje een kleine NATO fetisj
Ik speel een beetje vals. Kom op €1103 , dus ietsje pietsje meer, maar dat is inclusief verzendkosten
Haha, misschien een beetje maar. Wel een lekkere set hoor, en leuk dat 3 aankopen via dit forum zijn gedaan!
Dat timcootje van 550 ziet er verdomd goed uit!