Jouw collectie (minimaal 2 pieces) met een aanschafwaarde van max €1000

Die certina is mooi wat is de referentie van deze? Ik kom er online niet helemaal uit ds one powermatic 80

Het model is discontinued. Ik heb em in de zomer nieuw gekocht. Zal vanavond es kijken voor ref nr.

1 like

Jammer was wel benieuwd hoe de Maen bevalt? Erg mooi horloge vind ik🥰

1 like

Volgens mij heeft @Cihanski een Maen als hij niet alweer weg is :grimacing:

2 likes

Ik denk een C029.408.16.081.00

1 like

Die gaat nog niet weg hoor :heart_eyes:

13 likes

Er zit één gift ertussen en de rest zijn bijna nieuw overgenomen

6 likes

Mooi zeg, fantastische dial en case! Zijn er voldoende leren banden beschikbaar? Geniet van het horloge, heel mooi🥰

Vaak wel met korting bij CW te kopen geloof ik.

Anders 15€ over budget. Goede one watch collectie

4 likes

Een paar jaar geleden had ik voor iets meer dan 1000 euro een vrij all-round 4 piece collectie.

5 likes

Pre-owned, daarom binnen de prijsrange. Samen €975, en ben er heel erg blij mee :heart_eyes:

10 likes

Prachtig :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Uitgerekend en precies binnen de prijsrange totaal 952,50 euro …

3 likes

Om te complementeren… De Rus gehad van familie en de Timex met bandje van Ko en op de Ingersoll een nieuw bandje gezet want deze was na 5 X dragen kapot gegaan
Dat zit bij deze prijs in…

Mooi. Welk model is die eerste? Die intrigeert me.

Een handige G Shock voor in de gym en een stalen horloge voor de rest. Tissot Gentleman? Zoiets.

Hallo Kabriolet, die eerste heb ik net een week, en ik had precies hetzelfde als jou :slight_smile:
Het is een Subdelta quattro, een handopwinder, hier op het forum samengesteld en er zijn er 50 van gemaakt en verkocht. Af en toe komt er eentje voorbij.
Het eenwijzer principe is even wennen, maar het went ook best snel.

1 like

Dit duo zou voor net iets boven de €1.000 haalbaar zijn. Zou je 2 leuke horloges hebben voor een beginnend verzamelaar.

3 likes

Tof. Geen idee hoe je zo’n eenwijzer afleest, zie er af en toe ook van andere merken wel eens eentje passeren.

Vergelijk het met de kleine wijzer van een traditioneel horloge.Die verschuift in een uur ook van het ene naar het andere uur. Als die wijzer lang genoeg is kun je daar ook ongeveer de tijd mee aflezen. Dus in het geval van de eenwijzer: staat hij op het streepje half tussen de 10 en 11, is het half 11.

1 like