En terecht! Schitterend collectie!
Hierbij een korte update van mijn horlogebox. Vorige update zag deze er zo uit:
Wat is er uit gegaan:
- Squale ‘Blue Bund’
- Oris Big Crown Pointerdate
- Seiko Monster SRPD25
Huidige stand van zaken is al volgt:
Wat is er bij gekomen:
- Batavi Kosmopoliet GMT in de kleur Amazon (voor een NA zie: NA: Batavi Kosmopoliet GMT ‘Amazon’)
- Nomos Orion
Al met al nu volgens mij een leuke diverse collectie. Maar eens kijken hoe de ‘nieuwkomers’ gaan bevallen. Op termijn wellicht nog iets met een mooie blauwe wijzerplaat er bij… Maar voor nu wel weer tervreden
Dat begrijp ik ja! Fijne collectie hoor.
Geweldige duik collectie!
Dankjewel! Ik zit er aan te denken om een Seiko Marine Master 300 SLA021J toe te voegen…
Legendarische duiker uit Japan.
Ja dat weten we ondertussen wel na 99 topics
Vraagje @RLC, jij maakt veel foto’s van je horloges he. Doe je dat ook wel eens met mensen om je heen?
Ik deed dat wel eens bij een cafe of restaurant maar tegelijkertijd voelde ik me wel een beetje voor lul daar je horloge beetje fotograferen in de menigte
Nope. Voor je het weet krijg je een kogel en ben je je horloges kwijt.
Met een kogel hoef je je daar geen zorgen meer om te maken toch? Of wil je ze nalaten?
Mijn bescheiden collectie.
Lege plek komt denk ik een GS op termijn, ben nog niet uit welke. Of twijfel ook over een Nomos, wel één met wat kleur op de plaat(of wijzers).
Heb je de legendary NY0040 niet meer?
Jawel. Maar die zit in de side box. Waanzinnig horloge, maar kan het gat en de leegte die de Breitling Superocean II achterlaat niet opvullen…
Heb wel een Nomos voor je die misschien mag gaan. Twijfel nog, totaal niet mijn ding maar heeft echt een eigen smoel. En volledig in house uurwerk. Maar je mag altijd een aanbod doen
Wat zit er nog meer in je side box?
Dank je, absoluut een mooi horloge maar net iets te “neat” voor mijn doen. Ik dacht meer aan zoiets
En hold your horses, was meer idee voor begin 2021 ofzo.
Seiko 5 SNKL43 en Casio F91w
Oh joh, ook een prima trio toch
Ja maar vind het anders te druk worden in de doos. Mijn core collectie bestaat nu uit 7 en hopelijk binnenkort weer 8.
Die zoek ik!
Nou ja, ben nu bezig met een Metro Datum maar deze gangreserve is de hoofdprijs !
Maar die wil ik natuurlijk niet betalen. hahahaha.
Pb.