Jouw collectie op één foto deel III

Nu even erg blij met dit setje horloges:

• Hamilton Ventura Elvis, erg bijzonder horloge die al haren op mijn lijstje stond.
  • Seiko SPB153, ook wel de Captain Willard. Eindelijk een Turtle kast met een mooi formaat.
  • Casio G-shock Ga-2100-1A1ER, de ultieme beater
  • Swatch Irony, mijn eerste mechanische horloge en heb deze van mijn vrouw gekregen.
  • Certina Waterking, een erfstuk die helemaal opgeknapt is.
13 likes

De donkere om gehad, erg fraai!

Ik weet het nooit met Nomos, de classy Orion vind ik wel ok. De rest een beetje meh.

Maar tegelijk houd ik zelf het idee dat ik dan liever echte vintage heb ipv vintage styling.

1 like

Ik heb de Club jarenlang helemaal niks gevonden, maar die vind ik nu echt fantastisch.

En dit vind ik toch ook echt wel lekker.

Edit: Vergeet :point_up: die. Ik zou deze :point_down: willen.

15 likes

Ja snap ik, en die 3 passen natuurlijk niet bij de horloges in je hoofd doos :sunglasses:

Mooie consistente collectie! En met Seiko kun je de dozen ook nog eens zo vol hebben zonder je auto te verkopen🙂
Ik ben begonnen met een Seiko en toen nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog wat, een paar keer Orient(star) tussendoor.
Onlangs is mijn droom voor een Meistersinger uitgekomen. Ik mag mij de gelukkige eigenaar van een Pangaea noemen.
Mijn collectie is juist heel divers, qua modellen van alles wat.
Veel succes verder, komt vast nog wel eens een Seiko bij! Wel moeilijk om nu eens een ander Merk te kopen😂

28 likes

57 likes

Doet mij niets…

Kan ik me voorstellen. Wat ik zei, in heb het lange tijd ook niks gevonden.

1 like

Geweldige collectie!

1 like

:drooling_face:

1 like

Dank jullie wel.

En dan te bedenken dat t topstuk er nog niet bij ligt. :blust:

2 likes

Vertel!!

:de:

Idd

De Lange ligt er niet bij. Als t goed is over een maand weer terug op t nest

1 like

Die Seamaster vind ik de mooiste. Ik denk dat mijn topstuk (Meistersinger Singularis , gelimiteerde heruitgave 25st ) ooit plaatsmaakt voor een Omega.

Waarschijnlijk een type Seamaster/Diver/Planet Ocean.

Of hard sparen natuurlijk, dan kan ik hem erbij nemen🙂

Maar een hele mooie collectie heb je daar!

1 like

Hey RLC, ik bedoel het goed… maar Tudor en de IWC eruit… geld voor de Seiko Marine Master erbij en een TOP-stuk kopen. Koop je Holygrail!

2 likes

De El Primero Daytona en de Speedy Tuesday zijn de deur uit. Momenteel even dit. Misschien de nieuwe Ed White even proberen of het wat is als ik hem ergens kan vinden.

76 likes

Links onder is sweet! Mooie collectie