Heb de avatar permanent zwart/wit gemaakt. Het typetje/karikatuur RLC is niet meer. Ik ben teveel mee/op gegaan in de rol RLC. Het begon als grapje met een gezonde dosis enthousiasme, maar ik heb het te ver door getrokken. Het werd steeds meer RLC en steeds minder Ralph. Al dat gelul over de horlogerie, holy trinity, horological point of view, horological ladder en collectioneur bla bla. Wat een bullshit. Dit is niet de echte ik. Het is tijd om weer normaal te gaan doen hier op het forum. Dan wordt het voor iedereen leuker hier en kunnen we onze gezamenlijke hobby delen en naar een hoger niveau brengen. RLC is verleden tijd en is niet meer. Ik ga mij hier op het forum meer gedeisd houden en een constructief bijdrage proberen te leveren. Hoop op die manier dat de mensen die een hekel hebben aan het typetje RLC de echte Ralph weer een kans kunnen geven en toe kunnen laten en deel kunnen laten nemen op dit mooie forum. Mijn welgemeende excuses aan iedereen die last heeft gehad van RLC en zijn gezwam.
Nou eh, welkom terug dan maar.
Ik vind het knap van je Ralph! Welkom op het forum.
Hier heb ik wel respect voor!
Heel dapper dat je er zo voor uitkomt.
Nou welkom terug inderdaad.
Even goede HF vrienden weer.
Hoewel ik het niet sterk vind dat je je mea culpa zoekt, schuilend achter een ‘typetje’, hoop ik oprecht dat je gaat doen wat je zegt. Als je dat koppelt aan minderen in het aanmaken van topics en ophouden met dat gebrekkige Engels voorzie ik een betere toekomst voor dit forum.
Kan je een andere gebruikersnaam krijgen? Wellicht handig. Waar staat RLC eigenlijk voor?
Alsjeblieft, hang de toekomst van dit forum niet op aan één lid.
Heeft niks met mij te maken. Zijn niet mijn initialen of wat dan ook. Is destijds in het leven geroepen als Ralphieluxury Channel. Geïnspireerd op Archieluxury, wellicht verklaart dat het een en ander. Maar achterlijk is het wel he😅
Nou welkom dan. Wees gewoon jezelf en be happy😀
PS ben benieuwd naar de eerst foto met kras op de sluiting!
Een beetje too much inderdaad.
Ik weet echter van twee mensen die hier zijn afgehaakt en echt wat bij te dragen hadden, dat ze voor een behoorlijk deel zijn afgehaakt vanwege ‘dat typetje’. Werd in ieder geval als eerste genoemd als voorbeeld waarom ze kozen te stoppen hier. Dat heeft mij echt geërgerd.
Nou zuinig op mijn horloges zal ik blijven.
Die vraag heb ik in een ander topic ook al gesteld. De vraag sloeg dus op de gebruikersnaam, niet op de avatar.
Ralph le collectioneur?
Waaronder plaatsen we “alle quarts zijn shitters” tipo rlc of Raph?
Ja! Maargoed even goede vrienden. Welkom Ralph
RLC
Dat ik zelf ook minder met Quartz horloges heb en er net snel en zou toevoegen aan mijn collectie is zeker waar. Maar als iedereen gewoon lekker geniet van de horloges die hij of zij mooi vind of dat nou Quartz of Automaat of een Casio of een Patek Philippe is, maakt geen donder uit. Zolang je diegene er maar blij mee is en van de hobby geniet.
Mooi!
Maarreh … Zenith weg?
Ik ben benieuwd!
Door je avatar en je naam op grijs te zetten vestig je wel al direct weer de aandacht op je, dat begin is dan niet erg hoopvol.
Avatar op grijs heb ik zelf gedaan. Naam op grijs is niet mijn keuze maar van de moderators. Even een paar stapjes terug moeten doen.
Ik zou gewoon een andere avatar nemen, of gewoon je oude gebruiken en je gedrag de verandering laten zijn.